beantwoord

Vertrekplaats ns bus van Amsterdam centraal richting Alkmaar

• 13 maart 2018
  • 5 reacties
  • 473 Bekeken

Beste ns medewerker,

Sinds gisteren moet ik regelmatig gebruik gaan maken van de ns bus die vanaf Amsterdam Centraal vertrekt en richting Alkmaar rijdt (ik moet zelf naar Koog aan de Zaan). Deze vertrekt om 01.20u. Ik was in de veronderstelling dat deze aan de Ijzijde zou vertrekken of aan de prins Hendrikkade. Ik kon de bus helaas niet vinden en heb hem daardoor gemist. Kan je mij vertellen waar deze bus vertrekt? Dan kan ik hem voortaan wel halen 🙂 Groeten, San
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 maart 2018, 18:15

Hallo Woohmbaah en welkom op het NS Forum,

De bussen vertrekken vanaf het busplatform halte j. Dit busplatform bevindt zich aan de Ijzijde. Ik ben bang dat je deze halte over het hoofd hebt gezien.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
De moderators zullen dit wel weten denk ik. 🙂 Dus je kan beter even wachten tot er een moderator aanwezig is hier op het forum. Hij kan jouw vertellen vanaf welke plek de bus zal vertrekken.
Nog even geduld dus.:)
Hallo Woohmbaah en welkom op het NS Forum,

De bussen vertrekken vanaf het busplatform halte j. Dit busplatform bevindt zich aan de Ijzijde. Ik ben bang dat je deze halte over het hoofd hebt gezien.
Bedankt! En bedankt voor de reacties 🙂 Ik zal de halte dan inderdaad over het hoofd hebben gezien. Nu zal het goed moeten komen de volgende keer.

Ik moet as zondag vanaf Alkmaar station naar Beverwijk station, nu zijn er stopbussen ingezet ipv de trein. Mijn vraag is waar vertrekken de stopbussen op station Alkmaar??

Badge +3

ZieĀ https://community.ns.nl/stel-je-vraag-14/vertrekplaats-stopbussen-op-alkmaar-station-65166

Reageer