beantwoord

Vertrekstaten

• 5 mei 2015
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Goedemorgen, dat de vertrekstaten van de stations langzamerhand gaan verdwijnen is mij bekend. Maar worden de huidige borden tot die tijd nog wel 'ge-update'?

Alvast bedankt,

Raymond
icon

Beste antwoord door Dennis 5 mei 2015, 08:08

Dat volgens mij wel, alleen waren er vroeger bij werkzaamheden ook nog tijdelijke blauwe versies, en die zijn er niet meer.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat volgens mij wel, alleen waren er vroeger bij werkzaamheden ook nog tijdelijke blauwe versies, en die zijn er niet meer.
OK, dank je wel. Dan bericht ik NS dat ze die op Den Haag HS vergeten zijn: ik greep eergisteren mis doordat er een trein op stond (6:58) die er helemaal niet is...
Badge +3
Eergisteren was het Bevrijdingsdag. Toen reden sommige treinen niet die op een normale dinsdag wel rijden. In deze vertrekstaat zie ik bijvoorbeeld bij de trein van 6:58 uur een voetnoot dat deze niet rijdt op 5 mei.
Reputatie 1
Badge
WEL als het een permamente wijziging van de dienst betreft-de drukdatum staat ergens onder in hele kleine cijfers.
NIET als het (vaak weekend) tijdelijke wijziging betreft-en dan zie ik Bvb AMS-C, toen er heel lang nog geen screens waren) heel vaak mensen turen naar treinen die die dag niet gaan. Er is nog een korte periode geweest dat ze er dan stroken over plakten met ''vandaag ongeldig'' of zoiets, maar zelfs dat kan er al niet meer van af. NOG ergerlijker vind ikzelf, als er dagen/weken/maanden na de dag nog steeds van die plakfolders hangen van busvervoer oid-zoals gisteren nog voor Koningsdag.
Het lag dan aan mij in dit geval. Die voetnoot heb ik niet gezien. En volgende week dinsdag gaat hij wel gewoon volgens de online-planner. Gevalletje van eerst (beter) kijken, dan vragen!

Reageer