beantwoord

Verwachte noodweer

• 20 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo NS,

Zoals bekend is wordt er noodweer verwacht op dinsdag 21-10-2014. Hierbij lees ik dat Noord Holland het hardst getroffen gaat worden. Nu is het zo dat ik in Amsterdam op school zit en dus zal moeten reizen tijdens het noodweer.

Is er enige vertraging verwacht en zijn er eventueel veranderingen in de reistijden?
Ik hoop dat jullie hier al wat meer van af weten, zodat ik hierbij mijn reis goed kan plannen.
icon

Beste antwoord door Leny NS 20 oktober 2014, 19:47

Klopt Yoran. De dienstregeling is niet aangepast. Voor nu lijkt het erop dat de treinen normaal rijden. Maar check morgen voor vertrek de reisplanner en houd onze website in de gaten. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik lees zojuist dat er vooralsnog geen aangepaste dienstregeling is, daarbij is mijn vraag voor nu beantwoord 😉
Badge
Klopt Yoran. De dienstregeling is niet aangepast. Voor nu lijkt het erop dat de treinen normaal rijden. Maar check morgen voor vertrek de reisplanner en houd onze website in de gaten. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.

Reageer