verwarming op station Driebergen-Zeist

• 5 november 2014
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Ik moet elke dag heen en weer reizen tussen Doorn en Ede. Omdat de bus in Doorn vaak een vertraging heeft van minimaal 10 minuten mis ik mijn aansluiting op de trein waardoor ik vaak een half uur moet wachten op het station. Maar met de winter in zicht is het erg koud om op dit station te wachten. Is het misschien een idee dat er een verwarmde ruimte komt op dit station? Ik ben namelijk vast niet de enige persoon die zo lang moet wachten op Driebergen-Zeist. Er is natuurlijk al een ruimte op het station tussen het perron en de bushalte. Misschien is het een idee om hier een verwarming in te zetten? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen deze winter te overleven met NS.

4 reacties

Dat is op de stations niet mogelijk. Tegen de kou kun je tenminste op kleden. Een fleece trui en een dikke winterjas helpen daar wel bij. Mocht het ook nog gaan sneeuwen dan kun je ook thermosokken en snow boots aantrekken. En misschien een stevige snert of warme chocolademelk nemen .
Verwarmde ruimtes zijn wel mogelijk, waarom niet ? Veel stations hebben een overdekte wachtruimte, die kun je wel verwarmen bij extreme kou.
Badge
Vanaf komend jaar gaat station Driebergen Zeist de komende jaren volledig op de schop, waarbij het station een stuk comfortabeler wordt. Of er voor deze winter ook al verwarmde ruimte komt, durf ik niet met zekerheid te zeggen, mijn vermoeden is helaas van (nog) niet. Als je het zeker wil weten kun je eventueel nog even informeren bij ProRail via de afdeling publiekscontacten. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Reputatie 4
Badge
Dat is op de stations niet mogelijk. .

Hoezo niet? Er zijn zoveel stations met verwarmde wachtruimtes of zelfs verwarming in de buitenlucht d.m.v. een warmtepaal waarvan ik niet snap waarom de energie van die paal niet in verwarming van een hele wachtruimte wordt gestoken en er dus meer mensen baat bij hebben.

Reageer