Verwarring twee liften zuidzijde Zwolle

• 15 juli 2019
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Het zou prettig zijn als niet na maar al VOOR de eerste van de 2 liften van de uitgang Zwolle Zuidzijde en daarmee ook de bussen, vermeld wordt dat het de tweede lift is die naar de NS Snelbussen voert. Ik reis met een vouwfiets waarmee ik als het even kan, op een station de lift neem. Gisteren wilde ik gebruikmakend van de 5 min. overstaptijd, vanaf het station naar de NS-bus naar 't Harde. Deze miste ik omdat ik in de eerste lift was gestapt die voert naar de regionale bussen, welk busplein door een lang hek gescheiden is van de overige busopstapplaatsen.

2 reacties

Goedenavond ottovr. Bedankt voor deze feedback! Ik ben zelf niet volledig bekend met de layout van Zwolle en waar alle informatie precies hang, maar ik kan me voorstellen dat het handig is om te weten welke lift je moet nemen voordat je ook werkelijk die lift neemt. Ik zal het doorgeven!
Bedankt Stijn! Toevallig was een NS-medewerker die ik sprak als reizigster daar dit weekend ook met de bus gegaan vanaf het station, maar via de trap naar buiten gegaan waarbij je kennelijk meteen goed uitkwam, zij beklaagde zich wel over de lange afstand naar de NS-bussen ('Koggelaan') richting 't Harde, wat ik ook vind.

Reageer