beantwoord

Verwijdering van de poortjes naar Asb spoor 2/3

• 8 juli 2015
  • 6 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
De poortjes naar Asb spoor 2/3 zijn verwijderd. Wat gaat hier gebeuren?
icon

Beste antwoord door Dennis 10 juli 2015, 13:17

Ik vergiste me. De poortjes zijn teruggeplaatst, met nog een paar extra. Ze zijn nog niet in bedrijf.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb hier even contact over gehad en deze poortjes zijn verwijderd i.v.m. werkzaamheden. Deze poortjes zijn tijdelijk verplaatst en als het goed is zouden ze er inmiddels weer moeten staan. Op dit moment doen ze het nog niet en dienen nog weer geactiveerd te worden. Voor de tussenperiode zouden er mobiele incheckpalen aanwezig moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb hier even contact over gehad en deze poortjes zijn verwijderd i.v.m. werkzaamheden. Deze poortjes zijn tijdelijk verplaatst en als het goed is zouden ze er inmiddels weer moeten staan. Op dit moment doen ze het nog niet en dienen nog weer geactiveerd te worden. Voor de tussenperiode zouden er mobiele incheckpalen aanwezig moeten zijn.
Bedankt. Ze zijn inderdaad al weer terug, op dezelfde plaats. Ze doen het ook weer.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vergiste me. De poortjes zijn teruggeplaatst, met nog een paar extra. Ze zijn nog niet in bedrijf.
Hoi Dennis,

Goed dat je terugkoppelt! Zou je een seintje willen geven wanneer ze wel werken? Tot die tijd houd ik het topic even open.
Reputatie 6
Badge +2
Dat zal ik doen.

Het is trouwens voor het eerst dat ik een rij poortjes zie met niet een breed poortje in de rij. Een breed poortje staat er tegenover, 180 graden gedraaid. Je gaat vanaf de drie roltrappen rechtdoor door een smal poortje, of 180 graden draaiend naar rechts door het brede.
Reputatie 6
Badge +2
De kaartlezers van de poortjes werken weer. De poortjes staan nog open.

Reageer