beantwoord

Verzekering - schade door gladheid station

• 4 februari 2019
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

hallo,

Vanmiddag liep ik op station in Breda. Ik liep van spoor 7/8 naar spoor 5/6 om even wat eten te gaan halen bij de kiosk. Op de trap naar spoor 5/6 was het erg nat en glad terwijl er geen bordje stond. Ik ben hier dus uitgegleden. Bij mijn val vloog mijn tas van mijn arm af en kwam deze keihard tegen de trap aan. in mijn tas zat mijn laptop, die ik gebruik voor mijn opleiding informatica aan avans Hogeschool in Breda. De behuizing van de laptop is kapot en ik weet niet of er aan de binnenkant ook iets kapot is gegaan. Ik betreur dit ten zeerste want deze laptop heeft mij ten eerste heel veel gekost, en ten tweede heb ik hem hard nodig voor mijn opleiding. Reparatiekosten zal ik niet kunnen betalen omdat ik er op dit moment geen geld voor heb. Mijn vraag is dus of dit op de verzekering bij jullie kan.

Met vriendelijke groet,
Stan Begthel
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 februari 2019, 18:06

Goedenavond MrDutchie en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend naar om te lezen dat je door deze gladheid schade aan je laptop hebt gekregen! Ik ben bang dat ik je echter niet via de NS Community kan helpen met dit verzoek, gezien wij een bewijs nodig hebben van de schade, de schadeveroorzaker en de reparatiekosten voordat we inhoudelijk kunnen ingaan op een vergoedingsverzoek. Je kunt hiervoor het beste een berichtje sturen via Twitter of Facebook, waarin je dan foto's kunt sturen van bovenstaande. Mijn collega's daar kunnen dan beoordelen in hoeverre we je hiermee kunnen helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond MrDutchie en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend naar om te lezen dat je door deze gladheid schade aan je laptop hebt gekregen! Ik ben bang dat ik je echter niet via de NS Community kan helpen met dit verzoek, gezien wij een bewijs nodig hebben van de schade, de schadeveroorzaker en de reparatiekosten voordat we inhoudelijk kunnen ingaan op een vergoedingsverzoek. Je kunt hiervoor het beste een berichtje sturen via Twitter of Facebook, waarin je dan foto's kunt sturen van bovenstaande. Mijn collega's daar kunnen dan beoordelen in hoeverre we je hiermee kunnen helpen.

Reageer