beantwoord

Vleugel op Amsterdam Centraal herstellen?

• 2 november 2015
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Het idee van een piano/vleugel op stations is echt geweldig. Ik speel er met veel plezier op elke keer als ik op Amsterdam Centraal kom. De laatste tijd holt de kwaliteit echter achteruit. Vooral de hoge tonen zijn nauwelijks meer hoorbaar en hij is volledig ontstemd. Volgende week zaterdag ga ik weer met de trein naar CS. Wat zou het leuk zijn om dan weer een mooie piano te kunnen bespelen.
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 november 2015, 10:48

Het idee van een piano/vleugel op stations is echt geweldig. Ik speel er met veel plezier op elke keer als ik op Amsterdam Centraal kom. De laatste tijd holt de kwaliteit echter achteruit. Vooral de hoge tonen zijn nauwelijks meer hoorbaar en hij is volledig ontstemd. Volgende week zaterdag ga ik weer met de trein naar CS. Wat zou het leuk zijn om dan weer een mooie piano te kunnen bespelen.

Hallo Beethoven_Canto_fan en welkom op het NS Forum! Wat leuk om te lezen dat je hier zo van geniet en ik ga je melding doorzetten zodat de piano weer gestemd gaat worden 🙂.
Bekijk origineel

7 reacties

Waarom huurt TS niet een pianostemmer in als hij zo graag op de piano speelt?
Overigens zijn er ook een boel mensen die dat constante gepingel op die piano('s) minder op prijs stellen.
Ik zou zeggen dat TS lekker thuis kan gaan spelen, haal die piano op Amsterdam Centraal maar lekker weg.
Reputatie 7
Badge +3
Vreselijk al dat getingel op die stations.
Kijk eens op https://www.youtube.com/watch?v=_KL-407H6vQ. Er is toch niets mooiers dan dit? Op een gestemde piano, dat wel.

Hallo Beethoven_Canto_fan en welkom op het NS Forum! Wat leuk om te lezen dat je hier zo van geniet en ik ga je melding doorzetten zodat de piano weer gestemd gaat worden 🙂.
ik ga je melding doorzetten zodat de piano weer gestemd gaat worden 🙂.
Bedankt Janou. Ik ben benieuwd of hij a.s. zaterdag al gestemd is. Dan ga ik zeker weer spelen. En natuurlijk de fantastische Canto Ostinato. 🙂
ik ga je melding doorzetten zodat de piano weer gestemd gaat worden 🙂.
Bedankt Janou. Ik ben benieuwd of hij a.s. zaterdag al gestemd is. Dan ga ik zeker weer spelen. En natuurlijk de fantastische Canto Ostinato. :-)

Geen probleem! 🙂 Hopelijk is het dan in orde gemaakt!
Reputatie 1
Badge
Op net 5 minuttjes lopen staat de OBA=bibiotheek -achter de Mediamarkt, en daar staat ook een voor publiek bespeelbare piano. Dagelijks open van 1Ő-22.

Reageer