beantwoord

vleugels en piano's

• 28 maart 2017
  • 11 reacties
  • 5418 Bekeken

Op welke stations staan allemaal bespeelbare vleugels en piano's
icon

Beste antwoord door Annewil NS 28 maart 2017, 15:34

Hoi Walther, welkom op het NS Serviceforum!

Edit:Volgens mijn informatie zijn er op deze stations piano's te vinden: Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal, Den Haag Centraal, Rotterdam Centraal, Nijmegen, Leeuwarden, Arnhem Centraal, Zwolle en Groningen. Mocht iemand nog toevoegingen hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Walther, welkom op het NS Serviceforum!

Edit:Volgens mijn informatie zijn er op deze stations piano's te vinden: Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal, Den Haag Centraal, Rotterdam Centraal, Nijmegen, Leeuwarden, Arnhem Centraal, Zwolle en Groningen. Mocht iemand nog toevoegingen hebben dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Volgens mij is hij in Breda weg, maar dat kan ook tijdelijk zijn. Afgelopen weekend stond hij er in ieder geval niet.
Reputatie 6
Badge
@Annewil NS mooi lijstje, maar je vergeet wel even Rotterdam Centraal. Op dat station is ook een piano-trap te vinden bij de Metro ingang richting Slinge.
Ik pas het aan! Bedankt voor jullie input Slidestops en landrsthrn
Dank je nog voor het verwijzen hierheen, Annewil NS. Fijn dat het hier up-to-date wordt gehouden.
Dat was ik 😉 Maar graag gedaan, hoor Joyce 🙂
Reputatie 6
Amsterdam Sloterdijk heeft ook een piano 🙂
In Maastricht ook
Reputatie 6
Badge
Hmm, waar precies in Maastricht? Ik ben ooit bij Perron 1 binnen geweest bij die winkels, maar nooit een piano gezien.
@landrsthrn
In de stationshal.
Reputatie 2
Hier is de complete lijst:

Almere
Amsterdam Amstel
Amsterdam Bijlmer Arena
Amsterdam Centraal
Amsterdam Sloterdijk
Arnhem Centraal
Breda
Den Haag Centraal
Enschede
Groningen
Leeuwarden
Maastricht
Nijmegen
Rotterdam Centraal
Utrecht Centraal
Zwolle

Bron: https://nos.nl/artikel/2232975-voor-hans-jansen-is-22-mei-de-dag-van-de-stationspiano.html

Reageer