beantwoord

Volgens Mijn Reishistorie niet uitgecheckt, maar klopt niet

• 8 november 2014
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb nu al een aantal keer meegemaakt, sinds ik mijn Traject Vrij kaart heb, dat wanneer ik op Mijn Reishistorie kijk daar staat dat ik niet heb uitgecheckt. Terwijl ik heel zeker weet dat ik wel heb uitgecheckt. Ik vind dit nogal vervelend, vooral omdat dit steeds vaker gebeurd.

Voorlopig is die boete nog 0,01 maar ik vind het absurd dat ik dan op een gegeven moment een hogere boete moet gaan betalen terwijl ik wel gewoon heb uitgecheckt.

Wat kan ik hier aan doen?

Groeten.
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 november 2014, 09:47

He Muppet, vreemd dat het systeem je uitcheck heeft geregistreerd. Ik wil even controleren of je check in - en uit wel is aangepast. Zou je via een privébericht je naw. gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.

Groet, Leny
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Kijkt u vrij snel na de gemaakte reis? De reishistorie wordt niet direct bijgewerkt. Dit kan enkele uren tot enkele dagen duren.
Kijkt u vrij snel na de gemaakte reis? De reishistorie wordt niet direct bijgewerkt. Dit kan enkele uren tot enkele dagen duren.

Het staat er nu nog steeds bij reizen uit september/oktober, lijkt me dat die niet meer worden bijgewerkt.
En dan een reis van vandaag waar hetzelfde is gebeurd, maar misschien wordt die dan nog aangepast (betwijfel ik)...
Badge
He Muppet, vreemd dat het systeem je uitcheck heeft geregistreerd. Ik wil even controleren of je check in - en uit wel is aangepast. Zou je via een privébericht je naw. gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Groet, Leny

Reageer