beantwoord

Voorlichting stationsvoorzieningen

• 12 maart 2014
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Ik vraag mij elke keer weer af hoe het kan dat er weinig tot geen informatievoorzieningen worden getroffen wanneer dat nodig is.
Voorbeeld: ik kom dagelijks reizigers tegen die weten niet van het bestaan van NS-assistentie enz.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 12 maart 2014, 10:37

Beste Jmuntjewerf,

Wij proberen onze reizigers uiteraard altijd zo goed mogelijk van informatie te voorzien.

Klik hier voor bijvoorbeeld de voorzieningen op het station en in de trein.

En klik hier voor meer informatie over het reizen met een functiebeperking.

Mocht je in gesprek raken met iemand die inderdaad niet weet waar hij/zij de juiste informatie kan vinden, dan zou je kunnen aangeven dat deze informatie online beschikbaar is. Daarnaast kunnen onze medewerkers op het station de desbetreffende reiziger ook van dienst zijn.

Groet,

Stephan

Bekijk origineel

2 reacties

Beste Jmuntjewerf,

Wij proberen onze reizigers uiteraard altijd zo goed mogelijk van informatie te voorzien.
Mocht je in gesprek raken met iemand die inderdaad niet weet waar hij/zij de juiste informatie kan vinden, dan zou je kunnen aangeven dat deze informatie online beschikbaar is. Daarnaast kunnen onze medewerkers op het station de desbetreffende reiziger ook van dienst zijn.

Groet,

Stephan

Het overkomt mij vaak op de stations: Schagen-Heerhugowaard deze hebben echter geen service medewerkers
Beste Jmuntjewerf,

Groet,

Stephan

Reageer