Voorzieningen defect

• 13 december 2017
  • 12 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Op station Goes piept er al twee dagen een lift. Dit gaat om de lift van de tunnel naar het perron.

Nog een dingetje. Het scherm van spoor 1 is uit of is defect.

12 reacties

Bedankt dat je dit komt melden Wes98. Ik heb er gelijk een melding van gemaakt. Ik weet uit ervaring dat er ook om een nummer kan worden gevraagd. Heb je nog de mogelijkheid om 1 van deze dagen het nummer te achterhalen en naar mij door te spelen?
Reputatie 2
Een foutcode bedoelt u?
Reputatie 5
Ik denk het nummer van de lift en/of het scherm. Die van het scherm staat aan de onderkant vermeld. Die van de lift moet je ff zoeken denk ik, hoewel het waarschijnlijk gaat om slechts 1 lift op het station.
Reputatie 2
Dank u! Ik moet toevallig nu naar het station dus ik ga er gelijk even naar kijken en dan geef ik het gelijk door
Die van het scherm. Deze staat inderdaad op de onderkant.
Het gaat om een 5- cijferig nummer overigens wat betreft het scherm. Lift weet ik ook niet eigenlijk.
Ik kreeg te horen dat er gisteren al een melding was gedaan over de lift. Het scherm gaan ze nu bekijken. Het is niet meer nodig om het nummer door te geven, maar het is wel wenselijk voor de desbetreffende afdeling.
Reputatie 2
Het scherm is alweer in bedrijf. De lift piept niet meer, maar het licht in de licht knippert wel. Het probleem in de lift is (gedeeltelijk) opgelost.

Waarschijnlijk hebben de bouwvakkers van Prorail hier al eerder melding van gemaakt.
Dat verklaart ook de terugkoppeling naar mij dat de piep was verholpen, maar dat we nog met de lift bezig zijn.
Goes heeft op de sporen 1/2 maar 1x TPB CG met klok + 1x zonder klok. Lijkt me niet zo lastig om uit te vinden welke het is op basis van de informatie van TS 😃
Ze vroeger er dit keer ook niet om, Henk. Nogmaals is het gewenst en niet altijd noodzakelijk.
Shocking!!!! :S :S :S lol

Reageer