beantwoord

Voorzieningen Station Blerick

• 16 april 2015
  • 6 reacties
  • 614 Bekeken

Op maandag 13 April 2015 met fiets per trein met Veolia gereisd van Nijmegen naar Station Blerick.
Station Blerick biedt geen enkele voorziening voor fiets of rolstoelen
Wanneer men van midden perron naar de begane grond wil is het levensgevaarlijk om naar boven of naar beneden te gaan
Bij trappen is totaal geen rekening gehouden met fietsers die de fiets mee willen nemen ( geen gleuf). Voor rolstoelen is er helemaal geen voorziening. Nergens staat een aanduiding welk perron je moet zijn . Zeer slechte informatie. Geen lift etc etc , poorten zijn op slot
Niet via een paal te bellen . Doe hier wat aan , het is in een woord schandalig.
icon

Beste antwoord door Herman NS 17 april 2015, 09:27

Beste Hans.vanweelderen.1,

Welkom op het NS Serviceforum. Jouw melding ga ik direct doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor jouw verbetersuggestie.

Het topic heb ik voor de vindbaarheid verplaatst naar 'op het station'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

6 reacties

Beste Hans.vanweelderen.1,

Welkom op het NS Serviceforum. Jouw melding ga ik direct doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Bedankt voor jouw verbetersuggestie.

Het topic heb ik voor de vindbaarheid verplaatst naar 'op het station'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Hoe is de stand van zaken want binnenkort willen we weer met fiets per trein van Veolia naar Station Blerick
Kunt U een oplossing geven hoe we van midden perron naar tunnel kunnen komen C( geen goot voor fietsen bij trappen ) en arme rolstoelers om van daaruit richting Lottum te fietsen. Graag z.s.m. reactie. b.v.d.
Als het in Blerick zo slecht is... Reis dan een paar kilometer door naar station Venlo.
Misschien is dit meer een taak bij Prorail? Ook via Prorail kunt u met uw klacht terecht. www.prorail.nl
Is toch belachelijk, gaat me niet alleen om ons maar ook om rolstoelgebruikers
bedankt voor de tip

Reageer