beantwoord

Vouwfiets op station Arnhem

• 31 oktober 2014
  • 9 reacties
  • 399 Bekeken

• Sprinter
  • 3 reacties
Binnenkort ga ik regelmatig met mijn vouwfiets naar station Arnhem cs. Ik ben daar nog niet bekend. Wie kan mij vertellen hoe ik het handigst het station in en uit kom met de vouwfiets?
icon

Beste antwoord door Tochjo 31 oktober 2014, 15:36

Dat hangt ervan af waar u moet zijn. Er zijn liften aan de Sonsbeekzijde en liften en roltrappen aan de centrumzijde. Zie ook de plattegrond van station Arnhem.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Dat hangt ervan af waar u moet zijn. Er zijn liften aan de Sonsbeekzijde en liften en roltrappen aan de centrumzijde. Zie ook de plattegrond van station Arnhem.
Hallo Ibb, Tochjo geeft een handige link naar de plattegrond van station Arnhem. Hoe je het handigste het station in en uit komt met de vouwfiets hangt er vanaf waar je moet zijn, maar de plattegrond geeft al veel informatie. Groet, Marjan
Ik moet vanaf het station via de Sonsbeekweg en Apeldoornseweg fietsen. Wat zou je adviseren als snelste manier?
Badge +3
Dan zou ik de uitgang Sonsbeekzijde nemen. Ik neem aan dat u al een plattegrond van de omgeving hebt waarop de Sonsbeekweg en de Apeldoornseweg staan? Op de plattegrond van NS waarnaar ik hiervoor linkte, valt de Sonsbeekweg er net af, rechtsboven bij de Zijpendaalseweg.
Ik heb inderdaad een plattegrond van de omgeving. Het lijkt alleen of er aan de Sonsbeekzijde een autoweg loopt, en ik vind het niet duidelijk te zien of je daar wel langs het station naar de Sonsbeekweg kunt fietsen.

En klopt het inderdaad dat de uitgang Sonsbeekzijde vanaf de perrons helemaal aan de westelijke kant ligt?
Reputatie 4
Badge
Ja, de brug met uitgang naar het noorden is aan de westkant van het perron. De N-weg bevat trouwens een vrijliggend fietspad.

https://www.google.nl/maps/@51.9856541,5.8999634,3a,75y,273.49h,70.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBppLpxtTY9NnnkIjRCW0hA!2e0?hl=nl
Badge +3
Gezien vanuit het station loopt er een fietspad aan de overkant van de weg. Dit is bijvoorbeeld te zien op Google Streetview. Het klopt dat de uitgang Sonsbeekzijde zich aan de westkant bevindt.
Hartelijk dank voor al jullie hulp! Zo ga ik er wel uit komen.
Je kunt natuurlijk ook je vouwfiets in een pakket opsturen naar Arnhem, dan zorg je ervoor dat die op het postkantoor klaar ligt. Dan hoef je ook geen andere reizigers lastig te vallen met zo'n fiets.

Reageer