beantwoord

Vraag filmen op station

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS,

Wij zijn scholieren op het Corderius College in Amersfoort, en wij hebben een eigen robotje ontwikkeld, Leaphy. Zoals jullie misschien al weten, gaan alle ict medewerkers van de NS binnenkort een cursus Leaphy volgen. Wij hebben daarvoor de opdracht gekregen om een promotiefilmpje te maken voor die medewerkers over Leaphy, die dan daar in jullie hoofdkantoor op de schermen afgebeeld kan worden. We zijn er bijna mee klaar, we zouden alleen nog wat beelden willen maken op het station Amersfoort CS. We filmen dan alleen maar ons robotje, en we zorgen dat er geen reizigers in beeld komen. Maar we bedachten net dat het misschien nodig is om toestemming te vragen. Zou dit mogen?

Met vriendelijke groet,
Ivan, Yousif, Imme, Jonne
icon

Beste antwoord door bryan 19 februari 2019, 16:07

Goedemiddag!

Dit is een klant helpt klant forum, dus ik geef zelf ook gewoon even antwoord. Op deze pagina vinden jullie informatie over filmen op het station, daar staan ook contactgegevens bij:

https://nieuws.ns.nl/filmen-en-fotograferen/

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Goedemiddag!

Dit is een klant helpt klant forum, dus ik geef zelf ook gewoon even antwoord. Op deze pagina vinden jullie informatie over filmen op het station, daar staan ook contactgegevens bij:

https://nieuws.ns.nl/filmen-en-fotograferen/
Badge +3
Hebben jullie voor dit project geen contactpersoon bij NS hebben die jullie kan helpen?
Hallo Ivan, Yousif, Imme en Jonne, welkom op onze Community!

Wat een mooi project! Ik raad jullie aan om via de link in bryan zijn reactie even een aanvraag te doen. Dan weten jullie zeker dat dit goed zit. Heel veel succes gewenst! 🙂
Badge +3
Die toestemming (zeker als je mensen niet herkenbaar filmt/fotografeert) zul je vast wel krijgen. Probeer het natuurlijk buiten de spits te doen, en natuurlijk niet te dicht bij de perronrand of tijdens het in/uitstapproces bij de deuren van de treinen.

Reageer