beantwoord

Vraag over bewaakte NS fietsenstalling Wormerveer (onbemenst)

• 13 juni 2014
  • 5 reacties
  • 924 Bekeken

Hallo,

Gister heb ik mijn fiets gestald in de NS fietsenstalling in Wormerveer. 's Morgens kwam ik er gewoon in met mijn chipknip. Toen ik mijn fiets echter weer kwam ophalen en wilde betalen, bleef de automaat de hele tijd zeggen dat ik een geldige pas in moet voeren. Ik kon er dus niet uit via m'n eigen chipknip (uiteindelijk ben ik met behulp van iemand anders weer buiten gekomen).
Maar mijn vraag is, heeft dit verder consequenties? Loopt bijvoorbeeld het bedrag nu elke dag op? En wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ik wil ook contact opnemen met NSfiets maar die zijn alleen doordeweeks bereikbaar vandaar dat ik nu mijn vraag even hier stel.

Alvast bedankt voor de hulp.

Vriendelijke groet, Wouter

Edit: ik denk dat dit beter in de sectie Op het station past.
icon

Beste antwoord door Leny NS 14 juni 2014, 13:15

Wouterr, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat de automaat niet goed functioneerde op dat moment. Helaas heb ik hier geen informatie over. Ik wil je toch vragen om maandag te bellen met de afdeling NS fiets. Wellicht kunnen zij je verder helpen.
ps ik heb inderdaad je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Wouterr, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat de automaat niet goed functioneerde op dat moment. Helaas heb ik hier geen informatie over. Ik wil je toch vragen om maandag te bellen met de afdeling NS fiets. Wellicht kunnen zij je verder helpen.
ps ik heb inderdaad je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'.
Beste Leny,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb inmiddels contact gehad met NSfiets en het probleem is opgelost. Complimenten voor de goede en snelle service :)

Vriendelijke groet, Wouter
Goed om te lezen Wouterr 🙂
Dag wouter, wat was het probleem precies? NS fiets kon mij geen antwoord geven helaas. Ik heb hetzelfde meegemaakt en kan sindsdien helemaal de stalling niet in of uit met mijn chipknip. Ben overigens in afwachting van mijn stalling abonemmentspas....tot die tijd behelpen helaas

thnx
Sorry voor de ietwat late reactie. Maar het probleem was dat ik met mijn chipknip wel de fietsenstalling in en uit kon lopen maar niet kon betalen. En dus aan het einde van de dag de fietsenstalling ook niet kon verlaten. Het is steeds ter plekke met behulp van de intercommedewerker dan wel opgelost maar handig is anders.

Reageer