beantwoord

waar is de bewaakte fietsenstalling van Zwolle station

• 16 mei 2020
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Zoals de titel luidt: kan iemand mij een route geven vanuit Oosterlaan? En hoeveel saldo moet ik op mijn OV hebben om er gebruik van te kunnen maken? Ik hoor het graag :)

mvg

gijs nijboer

icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 mei 2020, 12:10

Goedemiddag Gijsnijboer!

De bewaakte fietsenstalling bij station Zwolle ligt aan het Stationsplein. Je loopt de Oosterlaan uit in Noordwestelijke richting tot na de rotonde. Aan de linkerzijde, net na de rotonde, vind je de ingang. Huisnummer 15.

Saldo op je OV-chipkaart wordt niet gebruikt voor het gebruik van een bewaakte fietsenstalling. Je kunt hiervoor het beste gebruik maken van het Stallen op Rekening abonnement. Je kunt je hier gratis voor aanmelden via de gelinkte pagina.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Gijsnijboer!

De bewaakte fietsenstalling bij station Zwolle ligt aan het Stationsplein. Je loopt de Oosterlaan uit in Noordwestelijke richting tot na de rotonde. Aan de linkerzijde, net na de rotonde, vind je de ingang. Huisnummer 15.

Saldo op je OV-chipkaart wordt niet gebruikt voor het gebruik van een bewaakte fietsenstalling. Je kunt hiervoor het beste gebruik maken van het Stallen op Rekening abonnement. Je kunt je hier gratis voor aanmelden via de gelinkte pagina.

Je kunt er geen scooters meer plaatsen hè??

Scooters of bromfietsen mogen inderdaad niet geplaatst worden in deze stalling. Dit is meestal niet mogelijk in overdekte stallingen.

Oké dus ik moet parkeren aan de zuidzijde bij de fietsenstalling, alleen hoe weet ik hoe veilig mijn scooter daar staat? Is er camerabewaking etc?

mvg

gijs

Over de onbewaakte stalling kan ik je helaas weinig meer vertellen dan er op onze site staat. Ik kan niet nagaan of er camerabewaking is. 

Reputatie 7
Badge +3

Zo te zien hangen er wel enkele camera's, maar of dat een scooterdief met capuchon tegenhoudt betwijfel ik.

Reageer