beantwoord

waar kan ik de stopbussen Meppel - Zwolle vinden?

• 7 september 2014
  • 3 reacties
  • 704 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op 13 en 14 september moet je tussen Zwolle en Meppel een stopbus nemen. Maar waar kun je die stopbussen vinden op beide stations?
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 7 september 2014, 20:14

Een stopbus of snelbus tussen Zwolle en Meppel maakt geen verschil. Er zitten geen stations tussen.

Op station Meppel zullen de bussen vertrekken op het busstation. Dat is vanaf de tunnel linksaf en vervolgens voorbij het stationsgebouw. De boel zal duidelijk aangegeven staan.

In Zwolle is aan de achterzijde van het station een speciaal plein ingericht voor dit soort situaties. Dit plein is te bereiken via de brug. Het busplein is vervolgens aan de linkerkant.
Bekijk origineel

3 reacties

Zoals De luchmacht aangeeft kun je de NS-bussen vinden op het busstation van Meppel. Via borden wordt aangegeven hoe je hier kunt komen. Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'op het station'. Ook heb ik de titel van je topic aangepast.
Een stopbus of snelbus tussen Zwolle en Meppel maakt geen verschil. Er zitten geen stations tussen.

Op station Meppel zullen de bussen vertrekken op het busstation. Dat is vanaf de tunnel linksaf en vervolgens voorbij het stationsgebouw. De boel zal duidelijk aangegeven staan.

In Zwolle is aan de achterzijde van het station een speciaal plein ingericht voor dit soort situaties. Dit plein is te bereiken via de brug. Het busplein is vervolgens aan de linkerkant.
Badge +3
De vertrekplaats van de bussen zal aangegeven staan op het station. Mocht u het toch niet kunnen vinden, schiet u dan even een medewerker van NS aan. Die kunnen u dan de vertrekplaats wijzen.

Reageer