beantwoord

Waar kan ik melden dat er water in een lift staat?

• 16 mei 2014
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Ik ben nu al een half uur aan het zoeken naar een mogelijkheid om een probleem om een station te melden. Ik word werkelijk kotsmisselijk van het feit dat dit simpelweg niet te vinden is. Zeer, zeer slechte service!! :@

Ik probeer te melden dat al bijna een week de bodem van de liftschacht op station Wormerveer volledig onder water staat. Heb dit ook al gemeld aan medewerkers, maar er gebeurt niets mee. Bij deze dus: de bodem van liftschacht 2 staat onder water. Zoek het verder maar uit... 😠
icon

Beste antwoord door Femke NS 16 mei 2014, 11:34

Beste Rob de Gast,

Wat spijtig dat het je niet is gelukt dit te melden. Je kunt dit soort melding altijd doen bij onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, Facebook, Twitter en ook via dit NS Serviceforum. Zie hier voor meer informatie over de bereikbaarheid van onze Klantenservice.

Ik zal je klacht over de lift doorgeven aan de beheerder van het station. Dank voor het doorgeven. Ook heb ik je titel aangepast zodat de titel beter de lading van je topic dekt.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Rob de Gast,

Wat spijtig dat het je niet is gelukt dit te melden. Je kunt dit soort melding altijd doen bij onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, Facebook, Twitter en ook via dit NS Serviceforum. Zie hier voor meer informatie over de bereikbaarheid van onze Klantenservice.

Ik zal je klacht over de lift doorgeven aan de beheerder van het station. Dank voor het doorgeven. Ook heb ik je titel aangepast zodat de titel beter de lading van je topic dekt.
Hoi Rob,

Inderdaad zeer vervelend. Op elk station staan ook dit soort palen:

Dan kom je direct in contact met een medewerker van NS om dit direct door te geven. Denk dat dit nog de snelste manier is.

Ik lees ook dat Femke het nu ook gemeld heeft, dus laten we hopen dat degene die er verantwoordelijk voor is, snel actie zal gaan ondernemen.
Dag Rob, de stationsbeheerder heeft direct actie ondernemen en laat weten dat het probleem afgelopen dinsdag is verholpen. Dank voor het doorgeven!
Kijk Kijk Kijk.

Zo hebben een klant en de klantenservice weer een probleem verholpen.
Mooi werk mannen!

Hier word ik nu altijd vrolijk van.

Gr,
Jan

Reageer