Waar kunnen klachten gemeld worden over overvolle treinen?

• 30 september 2014
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
De trein naar Utrecht centraal heb ik nu al twee keer gemist. Die van 7.46 reed niet en die van 8.03 was overvol waardoor de meeste mensen niet eens meer mee konden. Ik heb er een foto van gemaakt. Nu wachten op die van 8.16 maar die heeft ook alweer 5 minuten vertraging!!! Op deze manier mis ik veel overstap mogelijkheden en kom ik veel te laat op mijn afspraak. De conducteur/machinist adviseerde mij de gemaakte foto naar ns te sturen met een klacht. Maar waar?

4 reacties

Beter nog een filmpje maken ..
Beste Zwart,

Welkom op het NS serviceforum. Je kan deze klacht gewoon via dit forum melden, het kan soms voorkomen dat je in de spits moet staan, maar je moet natuurlijk wel gewoon mee kunnen met de trein. Zijn er nog andere tijden waarop je vaak niet meekunt met de trein? Dan zet ik die tijden door naar onze planners. Kijk ook even naar de geld terug bij vertraging regeling.
Reputatie 6
En uiteraard ook gewoon melden op www.volletreinen.nl
Badge +3
het kan soms voorkomen dat je in de spits moet staan, maar je moet natuurlijk wel gewoon mee kunnen met de trein
Dat kan NS natuurlijk nooit waarmaken: zolang er met staanplaatsen wordt gepland, kan de trein na een uitgevallen trein nooit alle passagiers vervoeren.

Reageer