waarom chaotisch puinhoop ?

• 13 september 2014
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Ongeorganiseerde verwarring op station Dordrecht zo'n 20 minuten geleden.

5 reacties

Wat bedoelt u hiermee? Het spreukwoord zegt het al: "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt". Ik weet niet wat er aan de hand is? Kunt u wat specifieker dat uitleggen? Anders lijkt mij dit een OFF TOPIC onderwerp.
Ongeorganiseerde verwarring op station Dordrecht zo'n 20 minuten geleden.

slechte reizigers informatie over busvervoer bij zwijndrecht en dordrecht.
Ik denk dat we met recht en rede mogen stellen dat u er zelf ook een aardige puinhoop van maakt met uw grotendeels blanco reactie.

Bovendien heeft u het nu ineens ook over Zwijndrecht, terwijl u het aanvankelijk uitsluitend over Dordrecht had.

Dat e.e.a. te maken had met werkzaamheden die al lang tevoren bekend en gecommuniceerd waren, dat zal u waarschijnlijk ook ontgaan zijn.
Voortaan misschien eerst even uw "huiswerk" maken door bijv. de reisplanner te raadplegen?
Beste spoorwijs, ik heb je reactie aangepast zodat er niet meer zo veel witruimte in je reactie is. Zou je specifieker kunnen uitleggen waarom je ontevreden bent over de reisinformatie op de stations?
Beste spoorwijs, ik heb je reactie aangepast zodat er niet meer zo veel witruimte in je reactie is. Zou je specifieker kunnen uitleggen waarom je ontevreden bent over de reisinformatie op de stations?
witte ruimte ????
ik ben me van niks bewust (helaas ben ik niet de slimste op computergebied).
het probleem voor mij was zaterdagavond bij aankomst op het station zwijndrecht dat er op het vertrekbord stond "VLISSINGEN extra trein" ; daardoor stapte ik weer in .
in dordrecht was toch het eindpunt.
daar geen info over bussen te vinden,geen ns mensen te zien en de informatiezuil werkte blijkbaar maar naar een kant ; ik kon de medeweker wel verstaan hij/zij mij niet.
terug naar zwijndrecht.
toen ik een dag later weer dezelfde reis maakte stond er weer op het vertrekbord "VLISSINGEN extra trein".
daar gingen we natuurlijk niet op in.

Reageer