Waarom/door is er zo tegengesteld reis advies

• 6 maart 2015
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Vandaag is er met het ongeluk dichtbij Tilburg heel veel tegengesteld advies wat mij persoonlijk bijna 2uur vertraging op zou leveren inplaats van een halfuurtje. Hke komt het dat er zo ontzettend veel verschillende adviezen gegeven worden? Gaat dit niet via een hoofd systeem?

3 reacties

Hallo Chevalric, Bij een verstoring doen we ons best om de reizigers zo snel mogelijk van een goed alternatief reisadvies te voorzien. Welke verschillende adviezen heb je precies gekregen en van wie heb je de adviezen gekregen? Groet, Marjan
Ik moest reizen van station Helmond naar station Breda. Ik kreeg daar (werd opgeroepen) het advies om via utrecht te reizen (vertrek: 21.19, voorspelde aankomst: 0.04) daarna kreeg ik hrt zelfde advies in de trein. Gelukkig werd er net voor ik was overgestapt in Eindhoven omgeroepen dat er bussen waren ingezet. Hier was het alleen niet duidelijk of er een bus naar Breda of Tilburg ging, dit was blijkbaar veranderd. Uiteindelijk was het wel goed geregeld maar niet goed gecommuniceerd. Dus ik vroeg me daarom af hoe de informantie gecommuniceerd word aangezien het verschilde en neem aan dat de vrrvangende snel bussen al eerder waren ingezet.
Reputatie 1
Badge
Dan hebben de verandere feiten je tijdens de reis ingehaald. En dat kan altijd in dgl situaties. Ik vermoed dat het lang onduidelijk was of er ook nog bussen langs die route konden/mochten rijden. En OF NS wel bussen zou inhuren, en zo ja, of die dan ook nog tijdig beschikbaar zouden zijn. Er zijn geen kantines waar 100en bussjofeuren zitten te kaarten voor het geval dat.......
Die reisplanners, ach, ik moet er altijd wat om lachen als mensen met dat papiertje aankomen als er wat mis is-dan helpt eigenlijk niks, bvehalve goed nadenken met kennis van hoe NS meestal werkt.

Reageer