beantwoord

Waarom heeft de Sprinter 5762 niet gereden?

• 8 november 2014
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Ik wou op vrijdag avond (7 nov) van Weesp naar Schiphol maar opeens kwam op de borden te staan dat de sprinter 5762 vertrek 18:39 uit Weesp 10 minuten vertraging had. Je zou maar bijvoorbeeld naar de Amsterdam RAI of Sassenheim moeten. Gelukkig kon ik net op tijd de sprinter van 18:33 naar Amsterdam CS nemen, dus ik dacht ook met mijn weekend vrij abonnement maakt het toch niet uit!

Dus in Amsterdam ben ik overgestapt op de intercity naar Vlissingen. Later bleek dat deze intercity een extra stop zou maken te Hoofddorp, Nieuw Vennep en Sassenheim. Dus die sprinter 5762 heeft dus zodanig niet gereden. Het was erg druk in de intercity en stampvol.

Gelukkig kon ik in de 2e klasse net nog zitten. Qua vertraging was niet zo heel ernstig. Dus ik heb weinig te klagen. Maar toch heeft de NS niet of slecht aan de reizigers gecommuniceerd. Zeker op station Weesp het geval was.
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 november 2014, 11:12

De reden die hiervoor terug te vinden is, is een grote vertraging.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
De reden die hiervoor terug te vinden is, is een grote vertraging.
Een grote vertraging van maar liefst 3 minuten bij aankomst in Naarden-Bussum. :?
Deze sprinter is inderdaad geschrapt vanwege een vertraging van +-9 minuten op station Weesp. Om 18:52 vertrekt er vanaf hetzelfde spoor een Sprinter met Hoofddorp als eindbestemming. Deze trein is uiteindelijk met +-3 minuten vertraging vertrokken vanuit Weesp. Sprinter 5762 is waarschijnlijk opgeheven, om verdere vertraging te voorkomen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Deze sprinter is inderdaad geschrapt vanwege een vertraging van +-9 minuten op station Weesp.Als dat klopt, is dat niet 'inderdaad', want volgens het overzicht achter de link in de post van Tochjo is die sprinter al in Naarden-Bussum opgeheven, nadat die daar met een vertraging van 3 minuten was aangekomen, en heeft die Weesp dus niet eens bereikt.
Deze sprinter is inderdaad geschrapt vanwege een vertraging van +-9 minuten op station Weesp.Als dat klopt, is dat niet 'inderdaad', want volgens het overzicht achter de link in de post van Tochjo is die sprinter al in Naarden-Bussum opgeheven, nadat die daar met een vertraging van 3 minuten was aangekomen, en heeft die Weesp dus niet eens bereikt.

@Pe_pe je hebt helemaal gelijk. Ik vond het al zo vreemd waarom mijn trein nooit is aangekomen. De Sprinter heeft Weesp nooit kunnen bereiken. Er was op station Weesp aan de reizigers niet op tijd gecommuniceerd. De NS moderator heeft er helemaal geen kaas van gegeten. En om dit bericht naar OFF TOPIC te zetten, heeft geen zin, want hoe kwaader kan de NS het juist maken??!! Ik betaal tenslotte wel voor mijn NS abonnement. Dit maakt voor mij het leven extra zuur. Ik schiet er met deze opmerking van de NS niets mee op! Als dit zo door gaat zeg ik mijn abonnement op, maar dat is pas echt het laatste wat ik dan kan doen. Geen wonder dat de klanten dan weg blijven en verder met de auto gaan. Misschien moet ik maar even het hoofd koel houden en daar verder niet meer aan denken.
@Tochjo jij ook bedankt voor het uitzoeken!

Reageer