beantwoord

Waarom is de lift op station Zuilen al maanden defect?

• 22 maart 2019
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Al maanden doet de lift bij Station Zuilen het niet, lijkt maar niet gerepareerd te worden. Erg storend als je met kinderwagen bent of schoonouders op bezoek hebt die slecht ter been zijn.
telefoonnummer die erbij staat (0302414141) is buiten dienst en op de NS site staat nergens een verwijzing om nar toe te bellen.
Waar een reparatieverzoek in te dienen??
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 maart 2019, 11:53

Goedemorgen Klacht lift Zuilen en welkom bij de NS Community!

Ik ben er even voor je achteraan gegaan en voor zover bij ons bekend is deze lift momenteel gewoon in gebruik. Hij heeft in de afgelopen maanden wel een paar keer een storing gehad waarbij hij kort buiten dienst was, maar de laatste keer daarbij was op 8 februari en sindsdien is er bij ons niets meer binnen gekomen.

Begrijp ik het goed uit je bericht dat je vandaag bij de lift bent geweest en dat deze informatie dan niet klopt? Is de lift momenteel niet bruikbaar?
Bekijk origineel

4 reacties

Inderdaad Erg vervelend! Bel Prorail publiekszaken. Telefoonnummer op Prorail Website! Succes!
Goedemorgen Klacht lift Zuilen en welkom bij de NS Community!

Ik ben er even voor je achteraan gegaan en voor zover bij ons bekend is deze lift momenteel gewoon in gebruik. Hij heeft in de afgelopen maanden wel een paar keer een storing gehad waarbij hij kort buiten dienst was, maar de laatste keer daarbij was op 8 februari en sindsdien is er bij ons niets meer binnen gekomen.

Begrijp ik het goed uit je bericht dat je vandaag bij de lift bent geweest en dat deze informatie dan niet klopt? Is de lift momenteel niet bruikbaar?
Hoi Stijn,
Dank voor je reactie en het uitzoeken. Inderdaad ben ik er weer geweest en was hij wederom buiten werking.
Mvg, Martin
Ik heb het defect doorgegeven. Er gaat vandaag een monteur langs.

Bedankt voor je melding, ik hoop dat de lift snel weer werkt.

Reageer