beantwoord

Waarom is er geen fietspomp bij OV Fiets op station Cuijk?

• 8 juli 2014
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

Ben heel blij met de OVfiets. Dus huurde ik er gisteren een in Cuijk. Megaslappe banden, valt niet mee te fietsen. Maar geen fietspomp in dit onbemande verhuurhokje. Kleine investering, groot gemak, lijkt me!
icon

Beste antwoord door Stephan NS 8 juli 2014, 19:25

Hoi wannemarie,

Vervelend om te lezen dat de banden van je OV-fiets zo slap waren. Is het wel gelukt om ze elders op te pompen of kon je er nog wel op fietsen? In ieder geval wel bedankt voor je feedback, ik ga dit zeker doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Mocht je dit vaker ervaren, schroom dan vooral niet dit door te geven. Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station" en je titel aangepast, zodat deze beter vindbaar is.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi wannemarie,

Vervelend om te lezen dat de banden van je OV-fiets zo slap waren. Is het wel gelukt om ze elders op te pompen of kon je er nog wel op fietsen? In ieder geval wel bedankt voor je feedback, ik ga dit zeker doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Mocht je dit vaker ervaren, schroom dan vooral niet dit door te geven. Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station" en je titel aangepast, zodat deze beter vindbaar is.

Groet, Stephan
Reputatie 1
Hier even op inhakend, in Enkhuizen ligt er wel een fietspomp, maar deze doet het niet, heb afgelopen weken de nodige fietsen met zachte banden als defect terug geplaatst. Fietsen worden daar redelijk snel en vaak weer opgelapt, maar naar de fietspomp wordt niet gekeken.
@ConradM Ik ga ervoor zorgen dat er naar gekeken wordt, bedankt voor je melding!
Reputatie 1
@ConradM Ik ga ervoor zorgen dat er naar gekeken wordt, bedankt voor je melding!
Tnx Brian,als ze toch naar Enkhuizen gaan laat ze dan ook meteen even een nieuw TL buisje + starter meenemen, die zijn overduidelijk aan vervanging toe (gloeide alleen in de hoekjes een beetje) 😃

Reageer