beantwoord

Waarom moest de fietsenmaker op Schiedam-Centrum weg?

• 6 juni 2015
  • 2 reacties
  • 645 Bekeken

Ik lees vandaag het verhaal in SPOOR op pagina 15 over Fiets & Service. Prachtig, geheel mee eens. Maar hier klopt iets niet: In Schiedam hadden we ook zo'n fietsenmaker op het station. 's Morgens fiets afgeven en 's avonds klaar. Helaas, de zaak moest weg van NS. Ze hadden de ruimte zelf nodig. Nu, TWEE jaar later, staat de ruimte nog steeds leeg en zijn we onze fietsenmaker kwijt!! Waarom???
icon

Beste antwoord door Stephan NS 8 juni 2015, 08:39

Beste jvdmeer,

Vervelend om te lezen dat het pand van de voormalige fietsenzaak nog leegstaat, maar ik durf zo niet te zeggen wat de achterliggende reden destijds is geweest. Indien je hier graag meer over wilt weten, adviseer ik je een brief te sturen naar de Klantenservice: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ, Utrecht. Hopelijk heb je in Schiedam zelf een goed alternatief gevonden om je fiets te laten repareren. Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station", zodat deze beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste jvdmeer,

Vervelend om te lezen dat het pand van de voormalige fietsenzaak nog leegstaat, maar ik durf zo niet te zeggen wat de achterliggende reden destijds is geweest. Indien je hier graag meer over wilt weten, adviseer ik je een brief te sturen naar de Klantenservice: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ, Utrecht. Hopelijk heb je in Schiedam zelf een goed alternatief gevonden om je fiets te laten repareren. Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station", zodat deze beter vindbaar wordt.

Groet,
Stephan
Reputatie 5
Ik vraag me af of Klantenservice daar een zinnig antwoord op gaat geven ... heb een paar jaar geleden ook eens gecommuniceerd met ze i.v.m. verwijderen van overdekte wachtruimtes op station Lombardijen. Precies in de tijd dat het 'verdelen over het perron/gespreid instappen' gepromoot werd, haalden ze die abri's weg die buiten de overkapping stonden. Handig als het regent, stormt, koud is ...
Heb alleen maar van die vage, ingeblikte standaard-brieven gekregen.

Reageer