beantwoord

Waarom reed vandaag de trein van 8.05 van Rotterdam Alexander naar Uitgeest niet, en geen info?

• 24 mei 2014
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Waarom reed vandaag de trein van 8.05 van Rotterdam Alexander naar Uitgeest niet, en werd er alleen een keer omgeroepen dat ie 10 minuten later zou vertrekken? Daarna geen informatie meer. Wel reed er een op een sprinter lijkende trein zonder te stoppen zo rond 8.20 langs het station??? Uiteindelijk maar de trein naar Uitgeest van 8.35 genomen. Dus, zonder informatie een half uur vertraging. En mogelijk dus een niet stoppende trein op het station?
Iemand die hier meer over weet? Iemand die zijn excuses wil aanbieden?
icon

Beste antwoord door Leny NS 26 mei 2014, 17:31

MarcoB, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is met NS. Omroepberichten zijn belangrijk, zo te lezen waren de omroepberichten niet duidelijk. Soms krijgt het personeel op het laatste moment nog te horen dat een trein uitvalt, maar te weinig tijd om dit om te roepen of de informatie is nog te onduideijk. Helaas durf ik niet te zeggen waarom de trein niet heeft gestopt. Jurgen heeft een link gedeeld. Wellicht kom je in aanmerking voor Geld terug bij vertraging.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Ik zie op deze pagina dat er sprake was van een defecte trein. Dit verklaart natuurlijk niet het ontbreken van reisinformatie.
Dank voor de info. Verklaart inderdaad niet het gebrek aan informatie. Of misschien toch wel. Uit het overzicht blijkt dat de trein richting Amsterdam steeds minder vertraging had en dat de trein vanaf Amsterdam wel weer normaal is gaan rijden. Mogelijk was de passerende, niet stoppende, trein toch de oorspronkelijke sprinter die vanaf Amsterdam weer regulier is gaan rijden. Ik wacht nog met smart op een reactie van de NS.
Omdat u een half uur vertraging heeft gehad, heeft u wel recht op geld terug bij vertraging. Hoe dit gaat kunt u hier lezen.
Badge
MarcoB, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is met NS. Omroepberichten zijn belangrijk, zo te lezen waren de omroepberichten niet duidelijk. Soms krijgt het personeel op het laatste moment nog te horen dat een trein uitvalt, maar te weinig tijd om dit om te roepen of de informatie is nog te onduideijk. Helaas durf ik niet te zeggen waarom de trein niet heeft gestopt. Jurgen heeft een link gedeeld. Wellicht kom je in aanmerking voor Geld terug bij vertraging.

Reageer