beantwoord

Waarom rijden er geen treinen op tijden die wel door app en site worden vermeld?

• 11 juli 2015
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Volgens NS app en planner op site kan je zaterdag van leeuwarden naar wolvega vertrekken om 3 over 8 uit leeuwarden en daarna om 3 over 9. Kom je op het station blijkt dat de eerste trein van om 3 over 10 gaat. Wat heb je dan aan zo'n ... app en site als de gegevens dus totaal niet kloppen en je klanten dus twee uur voor jan ... op het station laat staan.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 11 juli 2015, 14:21

Hallo Douwe1985,

Vreemd dat de eerste twee treinen niet gereden zouden hebben. Volgens mij gegevens gaat de eerste trein om 07.03 uur en de treinen zouden vanaf dit tijdstip ook gewoon gereden hebben. Heb je dit ook nog nagevraagd bij het NS personeel op het station?

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

omdat de reisplanner voor geen meter klopt gisteren (10-7 ) was de bovenleiding stuk tussen hoorn en bovenkarspel om 2 uur smiddags stond er in de reisplanner dat de spitstreinen gewoon zouden rijden (toch knap een elektrische trein laten rijden zonder bovenleiding)
Volgens de reisplanner zou je zelfs om 07:03 naar Wolvega moeten kunnen.. Miss dat er een verklaarbare reden achter zit..
Reputatie 2
In de historie kan ik niet vinden waarom de treinen niet gereden hebben, misschien jullie?
Hallo Douwe1985,

Vreemd dat de eerste twee treinen niet gereden zouden hebben. Volgens mij gegevens gaat de eerste trein om 07.03 uur en de treinen zouden vanaf dit tijdstip ook gewoon gereden hebben. Heb je dit ook nog nagevraagd bij het NS personeel op het station?

Groet,
Marjan

Reageer