beantwoord

Waarom rijden er geen virms meer op station Zwolle?

• 23 januari 2020
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik ben al vaak op station Zwolle geweest en ik ben ook een treinspotter maar ik zie helemaal geen virms Op station Zwolle. Nu keek ik op treinposities.nl en toen zag ik dat er helemaal geen virms meer rijden in Overijsel dat vindt ik een beetje gek

icon

Beste antwoord door Danny NS 23 januari 2020, 18:26

Hoi star_pro7777, welkom bij de NS Community!

Wat je zegt klopt inderdaad. Af en toe zie je nog een VIRM in de vroege ochtend of avond. Waar je de VIRM voorheen veel zag op de IC Leeuwarden/Groningen <> Rotterdam/Den Haag is die plek nu voornamelijk ingenomen door de DDZ samen met de ICMm.

De VIRM vind je momenteel voornamelijk tussen Maastricht/Nijmegen/Arnhem en Noord-Holland.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi star_pro7777, welkom bij de NS Community!

Wat je zegt klopt inderdaad. Af en toe zie je nog een VIRM in de vroege ochtend of avond. Waar je de VIRM voorheen veel zag op de IC Leeuwarden/Groningen <> Rotterdam/Den Haag is die plek nu voornamelijk ingenomen door de DDZ samen met de ICMm.

De VIRM vind je momenteel voornamelijk tussen Maastricht/Nijmegen/Arnhem en Noord-Holland.

Klopt want ik zie ze nog wel in arnhem centraal en den haag maar niet in Zwolle. Gaan er later weer virms in Zwolle rijden?

Vooralsnog niet, sorry!

Reageer