beantwoord

Waarom rijdt de trein van 1:50 uur An Amsterdam CS richting Hoorn niet?

• 2 november 2014
  • 14 reacties
  • 311 Bekeken

Staat niks op de reisplannen hierover. Nu moet m'n dochter bijna 1 uur wachten in haar eentje op de nachtbus!!
icon

Beste antwoord door Thijs NS 3 november 2014, 13:15

Beste Ankeen, welkom op het forum. Volgens mijn gegevens heeft deze trein wel gereden (wel van een ander spoor, 8b). Is je dochter uiteindlijk goed aangekomen?
Bekijk origineel

14 reacties

Vervelend! Kunt u misschien iets specifieker zijn? In welke nacht gaat het hierover?
In elk geval op zaterdag 1 november was er een wisselstoring op dat traject. Ik weet dit bij toeval omdat ik vanuit Weesp naar Tiel was gegaan, toen stond het op de borden vermeld.
Dank voor uw reactie. Het was zaterdagnacht. Dus 2 november (zondagochtend)
Oh haha dat is 3 X. Foutje
Wat heeft het dan ontzettend heel erg lang geduurd dan. Ik vertrok om 11:00 u zaterdagochtend. U kunt in elk geval uw geld terug vragen mocht uw dochter aan de trein te hebben uitgegeven.
Beste Ankeen, welkom op het forum. Volgens mijn gegevens heeft deze trein wel gereden (wel van een ander spoor, 8b). Is je dochter uiteindlijk goed aangekomen?
Vreemd. Ze zegt dat er stond: trein rijdt niet. Iig, ze is goed aangekomen na 2 uur reizen. Dank voor uw reactie.
Ik weet vrijwel zeker dat de reactie van Thijs niet klopt en dat de trein helemaal niet heeft gereden. De trein kan ik elk geval niet van spoor 8b vertrokken zijn, want op exact dat tijdstip vertrok van dat spoor de trein naar Schiphol/Den Haag HS. Ik weet niet uit welke bron Thijs zijn onbetrouwbare informatie vandaan haalt, maar ik vind dat hij uit z'n nek kletst.
Badge +3
Als ik een reisadvies opvraag, dan zie ik om 1:50 uur een trein naar Amsterdam Sloterdijk van spoor 8b, en daar een overstap van tien minuten op de trein naar Hoorn.
Ik weet niet hoe oud dat meisje is maar het lijkt mij onverantwoord om je eigen dochter zo alleen achter te laten. Weet dat meisje veel dat zij in Sloterdijk moest overstappen. En dat gespuis rond het station en in de laatste treinen lijkt mij geen prettig gevoel. Ik zal me daardoor niet senang hebben gevoeld. Dat is een leer voor de volgende keer.
Er hoeft ook niet in Sloterdijk overgestapt te worden. Er hoorde om 1:50 een rechtstreekse Intercity naar Hoorn Kersenboogerd te rijden. Die trein heeft niet gereden. Daarover liegt Thijs dus. Als er ook nog een andere reismogelijkheid is, dan moet NS dat duidelijk communiceren. Het zou in elk geval redelijk zijn als er een duidelijk antwoord op de vraag waarom die trein niet reed komt.
Als ik een reisadvies opvraag, dan zie ik om 1:50 uur een trein naar Amsterdam Sloterdijk van spoor 8b, en daar een overstap van tien minuten op de trein naar Hoorn.

Heel goed. Dat is precies wat ik schreef: op de reisplanner stond niets over het feit dat de trein niet reed. Echter, tegendeel was waar, helaas.
Ik weet niet hoe oud dat meisje is maar het lijkt mij onverantwoord om je eigen dochter zo alleen achter te laten. Weet dat meisje veel dat zij in Sloterdijk moest overstappen. En dat gespuis rond het station en in de laatste treinen lijkt mij geen prettig gevoel. Ik zal me daardoor niet senang hebben gevoeld. Dat is een leer voor de volgende keer.

Mijn dochter is 18. En reist heel veel met de NS
ik vind het inderdaad al geen prettig gevoel maar op een gegeven moment moet je die navelstreng doorknippen he. En moet je van de NS Erop aan kunnen dat, net zoals De Luchtmacht zegt, er een rechtstreekse trein rijdt naar Hoorn!!!
Er hoeft ook niet in Sloterdijk overgestapt te worden. Er hoorde om 1:50 een rechtstreekse Intercity naar Hoorn Kersenboogerd te rijden. Die trein heeft niet gereden. Daarover liegt Thijs dus. Als er ook nog een andere reismogelijkheid is, dan moet NS dat duidelijk communiceren. Het zou in elk geval redelijk zijn als er een duidelijk antwoord op de vraag waarom die trein niet reed komt.

Helemaal mee eens! Thnx

Reageer