beantwoord

waarom vallen er regelmatig treinen uit

• 22 september 2014
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
vandaag rijdt de trein niet om 12.01 van rotterdam naar leiden, waarom niet ?
icon

Beste antwoord door Loes 22 september 2014, 18:15

Ik zie de fout al. De IC vertrekt om 12.01 inderdaad vanaf Rotterdam Blaak naar Leiden Centraal onder nummer 2234. Deze vertrek om 12.07 pas vanaf Rotterdam Centraal.

Deze trein is pas vanaf Rotterdam Centraal gaan rijden ivm een verstoring elders. Ik kan daar ook weinig van maken, maar blijkbaar kon deze trein niet starten vanaf Dordrecht. De keuze is blijkbaar gemaakt in samenspraak met Prorail en NS. Meer dan dit kan ik nu even niet vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Cora, welke trein bedoel je precies? Ik zie geen trein om 12.01 gepland. Ik zie wel een trein van 12.07 van Rotterdam centraal naar Leiden centraal. Deze trein is met 2 minuten vertraging vertrokken. Vanaf Rotterdam Blaak reed deze niet omdat er elders een verstoring was. De meest voorkomende redenen van uitval van treinen zijn: verstoringen (op andere trajecten) en technische problemen. Om je topic beter vindbaar te maken heb ik deze verplaatst naar 'op het station'.
Vanaf Rotterdam Blaak, trein stond wel in de reisplanner vanaf Blaak.
Ik zie de fout al. De IC vertrekt om 12.01 inderdaad vanaf Rotterdam Blaak naar Leiden Centraal onder nummer 2234. Deze vertrek om 12.07 pas vanaf Rotterdam Centraal.

Deze trein is pas vanaf Rotterdam Centraal gaan rijden ivm een verstoring elders. Ik kan daar ook weinig van maken, maar blijkbaar kon deze trein niet starten vanaf Dordrecht. De keuze is blijkbaar gemaakt in samenspraak met Prorail en NS. Meer dan dit kan ik nu even niet vinden.

Reageer