beantwoord

waarom worden de vertragingen en werkzaamheden aan het spoor niet omgeroepen op station purmerend we

• 9 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

Het komt zeer regelmatig voor dat de vergadering niet worden omgeroepen en staan veder geen digitale borden met reisinformatie als reiziger wil ik graag weten als er vertraging is hoelang deze is zodat ik mijn reis erop kan aanpassen ook worden de werkzaamheden niet tijdig omgeroepen
icon

Beste antwoord door Brian NS 9 oktober 2014, 15:55

Beste triple,

Welkom op het NS serviceforum. We hebben contact gehad met omroep Alkmaar (daarvandaan wordt Purmerend ‘bediend’) om te checken of er een storing is. Zij hebben een testbericht geplaatst en geen foutmelding gekregen. Daarna via treinpersoneel een check gedaan en blijkt dat er inderdaad niets te horen is! We gaan er direct mee aan de slag. Dank dus voor deze melding!
Bekijk origineel

8 reacties

Beste triple,

Welkom op het NS serviceforum. We hebben contact gehad met omroep Alkmaar (daarvandaan wordt Purmerend ‘bediend’) om te checken of er een storing is. Zij hebben een testbericht geplaatst en geen foutmelding gekregen. Daarna via treinpersoneel een check gedaan en blijkt dat er inderdaad niets te horen is! We gaan er direct mee aan de slag. Dank dus voor deze melding!
Ik zou de bij de NS navragen!!
Reputatie 1
Beste triple,

Is daar tegenwoordig nog behoefte aan dan?
Is het zo ingewikkeld om even je smartphone te pakken, je Twitter op te starten, @NS_Online te zoeken of m.ns.nl te openen en gaan met die banaan?

Consumenten, het zijn net mensen.....
Reputatie 7
Badge +3
@chrisdb Oma Jansen heeft nog geen smartphone.
Reputatie 1
Misschien dat Oma Jansen dan een smartphone kan aanschaffen, want opa Pieterse en oma Stassen hebben naast een smartphone zelfs een tablet. Oudjes zijn niet zo ouderwets als dat de meesten denken... 😉

Ja.
Beste triple,

Is het zo ingewikkeld om even je smartphone te pakken, je Twitter op te starten, @NS_Online te zoeken of m.ns.nl te openen en gaan met die banaan?

wat is er op tegen mensen ook op deze manier in te lichten? gesproken woord werkt voor sommige mensen beter dan gelezen tekst; dit heeft overigens niets met leeftijd te maken maar met verschillende stijlen van informatie verwerken

Nog een groot deel heeft geen smarthphone, en die accu's in die dingen halen vaak het einde van de dag niet.
Erger nog, op sommige stations is het bereik beroerd, zo lukt het mij nooit om internet te krijgen op station Schiphol....

Reageer