beantwoord

Waarom zijn bruggen en trappen (Sloterdijk) hak-onvriendelijk?

• 26 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

O.a. op Sloterdijk zijn de bruggen en trappen gemaakt van plaatmateriaal met gaten. Mijn hakken blijven hierin hangen. Gevolg - beschadigde hakken, afgebroken hak, en meerdere struikelpartijen. Is de schade verhaalbaar of kan er gewoon iets aan de constructie worden gedaan (graag dat laatste).
icon

Beste antwoord door mweiss 26 augustus 2015, 20:35

Vroeger zaten er rubberen noppen (of hoe die dingen ook heten) in die gaten. Ik weet niet waarom NS deze weg heeft gehaald, misschien omdat het bij regen erg glad was.

Alle perrons zijn trouwens via een normale trap zonder gaten en ook met een lift bereikbaar en verder zijn behalve sporen 3 en 4 alle sporen ook per roltrap te bereiken. U moet er alleen een stukje voor omlopen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Vroeger zaten er rubberen noppen (of hoe die dingen ook heten) in die gaten. Ik weet niet waarom NS deze weg heeft gehaald, misschien omdat het bij regen erg glad was.

Alle perrons zijn trouwens via een normale trap zonder gaten en ook met een lift bereikbaar en verder zijn behalve sporen 3 en 4 alle sporen ook per roltrap te bereiken. U moet er alleen een stukje voor omlopen.
Hou Marieke!

Wat vervelend zeg. Zonde van de schoenen. Ik zie dat Mweiss je al heel goed heeft voorzien van informatie, waarvoor dank! Wellicht is het voor jou een optie de andere trap of de roltrap te nemen?

Reageer