beantwoord

Wachthuisjes station Klimmen-Ransdaal wanneer komen die terug?

• 29 July 2015
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Enkele maanden geleden is een perron op het station Klimmen-Ransdaal (volledig overbodig) vernieuwd. De wachthuisjes zijn op beide perrons verwijderd. Nu sta je in deze topzomer in de regen. Geen enkele beschutting meer.
Vraag: Wanneer komen de huisjes weer terug?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 July 2015, 08:59

Zojuist terugkoppeling gehad:

Deze vraag wordt (terecht) veelvuldig gesteld. De oude abri's zijn verleden maand in een project verwijderd. Vanuit ditzelfde project was en is gepland dat er nieuwe abri's geplaatst gaan worden. Helaas was de beschikbare buitendienststelling te krap om alles te kunnen afronden. Zoals nu is gepland zullen in week 34 of 35 nieuwe abri's op beide perrons worden geplaatst.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Waarschijnlijk was het wachthuisje niet rendabel?
Of er is sprake van een ingewikkeld logistiek proces, waarbij afstemming nodig is tussen NS Stations, Prorail, Veolia en de aannemer over wanneer en waar eventuele wachtvoorzieningen geplaatst moeten worden? Gewoon geduld hebben dus en zelf een goede paraplu meenemen.
Een wachthuisje brengt niets in de lade dus rendabel is het nooit het is een kwestie van service.
De locatie waar het stond is weer betegeld dus alleen het huisje er nog opzetten. Vier palen met glas ertussen en een dak erop.
Tot slot je hoeft niet op elk bericht te reageren als je antwoord geen antwoord geeft op de gestelde vraag.
Hoi VraagstellerJan,

Welkom op het forum! Daar heb ik niet zo snel een antwoord op. Ik ga de beheerders van station Klimmen-Ransdaal hierover benaderen. Ik kom bij je terug!
Mooi ik wacht af.
Zojuist terugkoppeling gehad:

Deze vraag wordt (terecht) veelvuldig gesteld. De oude abri's zijn verleden maand in een project verwijderd. Vanuit ditzelfde project was en is gepland dat er nieuwe abri's geplaatst gaan worden. Helaas was de beschikbare buitendienststelling te krap om alles te kunnen afronden. Zoals nu is gepland zullen in week 34 of 35 nieuwe abri's op beide perrons worden geplaatst.

Reageer