beantwoord

wachtkamer Wormerveer

• 3 september 2021
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2

Waarom is de wachtkamer van Wormerveer al tijdenlang gesloten? 
wellicht vanwege de rommel die hangjongeren achterlaten na hun bezoek? Camera’s ophangen!

Of is er een andere reden?

De bankjes die voorheen op het perron stonden, zijn naar die wachtkamer verplaatst. Jammer dat men er niet kan zitten, omdat de deuren op slot zijn.

Wanneer kan men er weer gebruik van maken?

icon

Beste antwoord door Mark NS 3 september 2021, 14:38

Ik begrijp dat het sluiten van diverse wachtkamers vooral te maken heeft met de pandemie. Wanneer ze weer opengaan is op dit moment nog niet bekend, maar dat zal waarschijnlijk pas gebeuren op het moment de anderhalve meter maatregel te vervallen komt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Ik begrijp dat het sluiten van diverse wachtkamers vooral te maken heeft met de pandemie. Wanneer ze weer opengaan is op dit moment nog niet bekend, maar dat zal waarschijnlijk pas gebeuren op het moment de anderhalve meter maatregel te vervallen komt. 

Badge +3

Er zou een poster op moeten zitten, maar die ontbrak op Driebergen-Zeist ook al.

Wellicht is die door onverlaten weggehaald, maar plak hem dan aan de binnenkant :sweat_smile:

Reputatie 2

Aha. Had ik niet eens aan gedacht.

zou het wel kunnen verklaren.

dank voor de snelle terugkoppeling!

Reputatie 6
Badge

station Rijswijk: ook wel bekend als het meest lugubere station in NL

hier zijn 2 perrons met beide een af te sluiten wachthok.

Dat ri. den Haag is al afgesloten sinds de corona toeslag, nu 18 mnd geleden

dat Ri. Delft is soms wel/soms niet en wordt wel vrij geregeld gebruikt als hangplek voor jongeren, gezien de hoeveelheid lege bierblikken, troep en peuken die 's morgens dan ligt. Vooral na weekends.

Opruimen van andere vieze plekken-zoals een omgestorte beker cf of pizzaresten-kan als het blijkbaar net na de wekelijkse beurt is geschied tot 5-6 dagen duren.

Reageer