beantwoord

Wachtruimte op perron 3/4 station Den Bosch

• 3 februari 2020
  • 11 reacties
  • 251 Bekeken

Hoi,

Waarom wordt deze wel is afgesloten met rood/witte lint terwijl er niks wordt aangegeven waarom?

Kzie ook geen bv herstelwerkzaamheden

Grt Bennie

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 4 februari 2020, 13:29

Ik zou echt niet weten hoe dit werkt of dat het "gescheiden" is. Maar denk dat zulk soort eenvoudige dingen binnen NS ook wel eenvoudig op te vragen zijn @Jouke NS 

Voor @benned dan de reden voor het afsluiten want daar ging de vraag toch over. De wachtkamer in Den Bosch spoor 3/4 wordt tijdelijk afgesloten door de schoonmakers als de vloer nat gedweild is. De vloer droogt vooral in het koude jaargetijde erg langzaam en is dan erg glad. Dit dus om ongelukken te voorkomen.

Is het zo duidelijk @benned  ?

Bekijk origineel

11 reacties

Hallo benned en welkom bij de NS Community. 

Onze goede vrienden van ProRail kunnen je vast en zeker helpen met deze vraag. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is in het verleden al vaker gebeurd en de reden blijft onduidelijk. Wellicht is overlast van zwervers en drugsgebruikers de reden.

Reputatie 7
Badge

Onze goede vrienden van ProRail kunnen je vast en zeker helpen met deze vraag. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Geniaal antwoord @Jouke NS ........😭

Geniaal antwoord @Jouke NS ........😭

Als je het beter weet dan sta ik ervoor open, AbbeyRoad

Dit is in het verleden al vaker gebeurd en de reden blijft onduidelijk. Wellicht is overlast van zwervers en drugsgebruikers de reden.

Het kan zijn dat het een maatregel is vanwege overlast. Ik ga het aankaarten maar weet niet in hoeverre ik hier nog iets mee kan doen. 

Reputatie 7
Badge

Sorry hoor, een NS klant @benned maakt speciaal een account aan om een voor hem/haar belangrijke vraag aan NS te stellen, een antwoord "vraag het maar aan onze vrienden", lijkt mij dan wat ongepast @Jouke NS . 

Sorry hoor, een NS klant @benned maakt speciaal een account aan om een voor hem/haar belangrijke vraag aan NS te stellen, een antwoord "vraag het maar aan onze vrienden", lijkt mij dan wat ongepast @Jouke NS . 

Ongepast? Of juist? Ik heb geen inzage in de dossiers van ProRail. Jij zou moeten weten dat dit soort dingen gescheiden zijn, AbbeyRoad. Daarnaast: ik heb de vraag ook gewoon open staan bij de Stationmanager maar ProRail is in feite verantwoordelijk voor dergelijke ruimtes. 

Reputatie 7
Badge

Ik zou echt niet weten hoe dit werkt of dat het "gescheiden" is. Maar denk dat zulk soort eenvoudige dingen binnen NS ook wel eenvoudig op te vragen zijn @Jouke NS 

Voor @benned dan de reden voor het afsluiten want daar ging de vraag toch over. De wachtkamer in Den Bosch spoor 3/4 wordt tijdelijk afgesloten door de schoonmakers als de vloer nat gedweild is. De vloer droogt vooral in het koude jaargetijde erg langzaam en is dan erg glad. Dit dus om ongelukken te voorkomen.

Is het zo duidelijk @benned  ?

Hoi mensen,

Dankje voor de reacties

Ok tis nu wat duidelijker voor mij

Kvindt als er geen toegang is..  geef dan de reden aan voor de andere mensen

Grt Bennie

Reputatie 7
Badge

@benned Dat is inderdaad een goed idee, misschien kan @Jouke NS doorgeven dat bv een geel bord "glad" erbij zetten voor de duidelijkheid gewenst is.

Ik ga dit aangeven bij de Stationsmanager, AbbeyRoad. Je eerdere uitleg klopt helemaal. De ruimte moet afgesloten worden na de schoonmaak in verband met gladheid. 

Reputatie 7
Badge

Bedankt @Jouke NS voor de terugkoppeling.

Reageer