beantwoord

Wanneer kunnen we verwarming in de wachtruimtes op station Arnhem verwachten?

• 30 januari 2015
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Nieuw station? Lekkage dak, deur ingang sonsbeekzijde reeds maanden defect en wachtruimtes zonder verwarming!
icon

Beste antwoord door Jan NS 30 januari 2015, 17:17

Hallo Iwy, welkom op ons forum. Als het goed is is men momenteel volop bezig met de stationsvernieuwing in Arnhem en zal deze in de zomer van 2015 zijn afgerond. Ik check bij NS Stations of er ook verwarming komt in de wachtruimtes, al verwacht ik eerlijk gezegd dat dit niet het geval zal zijn. Waar bevindt zich de lekkage precies? De defecte deur zet ik ook voor je door.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Iwy, welkom op ons forum. Als het goed is is men momenteel volop bezig met de stationsvernieuwing in Arnhem en zal deze in de zomer van 2015 zijn afgerond. Ik check bij NS Stations of er ook verwarming komt in de wachtruimtes, al verwacht ik eerlijk gezegd dat dit niet het geval zal zijn. Waar bevindt zich de lekkage precies? De defecte deur zet ik ook voor je door.
De (toekomstige) verwarring heeft een temperatuurverschil van maximaal 5 graden.
Dan kan je net zo goed de verwarming weglaten. Neem dat het op een vroege winterochtend -5 is, dan verwarmt de verwarming tot 0 graden.

Reageer