vraag

Wanneer worden informatieborden achterzijde Sloterdijk (metrozijde) weer teruggeplaatst?

• 24 oktober 2019
  • 20 reacties
  • 675 Bekeken

Al voor de zomer zijn de informatieborden aan de achterzijde van station Sloterdijk verwijderd. Het schilderwerk daar is echter al in de zomer afgerond en nog steeds zijn de borden niet teruggeplaatst. 

Nu moet je eerst naar de algemene hal lopen (waar het ontzettend druk is) om te zien van welk spoor de eerste trein vertrekt. Erg onhandig en slecht voor de spreiding van reizigers.

NS, plaats de borden zo snel mogelijk terug. We wachten al maanden!

20 reacties

Ik heb de vraag uitgezet of en wanneer deze komen. Ik laat het jullie weten.

Ik heb helaas nog geen reactie vernomen.

Helaas heb ik nog geen reactie van ProRail ontvangen. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb even op een andere deur geklopt in de hoop nu wel een antwoord te krijgen.

@AnneNix 

Heb hierover contact gehad met ProRail, maar heb iets meer informatie nodig. Ik hoop dat je die hebt. :)

Weet je wat voor type bord(en) er is/zijn verwijderd? Ofwel welke informatie was erop zichtbaar? Stonden er 7 vertrekkende treinen per scherm, of was het informatie over de eerstvertrekkende trein. Hieronder een drietal voorbeelden.

Als ik dat weet kan ik verder. Alvast dank voor je antwoord!

Type TB

Type TBP

Type PV

Ik heb geen reactie van ProRail vernomen. Ik heb de stationsmanager (ja die bestaat) een mail gestuurd. Hier heb ik helaas ook nog niets van vernomen.

In verband met ziekte plaats ik deze week even een reactie namens Erryt. Vooralsnog hebben we geen verdere informatie gekregen.

Ik ben gelukkig weer wat fitter. Ik zal woensdag een update geven.

Tijdens mijn afwezigheid heb ik alleen een mail ontvangen dat iemand lang afwezig zou zijn. Deze persoon is volgens deze mail weer aanwezig. Ik heb een reminder verstuurd of deze vraag zo snel mogelijk beantwoord kan worden.

Ondanks dat de persoon in kwestie weer terug zou moeten zijn heb ik wederom niets vernomen. Ik blijf jullie op de hoogte houden met hopelijk snel een antwoord waar jullie wel wat mee kunnen.

Wederom nog geen antwoord, maar ik heb het vermoeden dat ik wel een stuk dichterbij ben.

Ondanks mijn vermoedens van vorige week heb ik weer geen antwoord mogen vernemen. Ik heb weer een reminder verstuurd.

Misschien kan je dan ook nog even aangeven dat de 3 schermen aan de UWV-zijde ook de geest hebben gegeven. Staan sinds afgelopen vrijdag al op zwart.

Ik zal dat meenemen. Ik hoop vanavond of anders van de week telefonisch contact te krijgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Beste Rickert en collega's,

Wat aanvullende info. Er hing 3x een type PV-bord en 1x een type TB-bord.

Zie op de foto de aansluitpunten die nu al meer dan een half jaar leeg zijn.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Ik heb weer contact gehad, maar nog steeds niet een antwoord vernomen. Ik blijf erachter aan gaan.

Beste Erryt,

Dank voor de snelle reactie. Ik heb het even geteld, maar je hebt dus 3 maanden geleden de vraag uitgezet en sindsdien 11× een reminder gestuurd.

Het lijkt erop dat mensen bij Prorail niet echt gevoelig zijn voor e-mails.

Misschien binnenkort eens samen bij de Prorail langsgaan?

Ik remind ze soms ook wel eens via een ander kanaal dan alleen mail. Ik snap wel dat je vindt dat dit te lang duurt, waar ik het persoonlijk wel mee eens ben. Ik had dit veel liever eerder opgelost.

Hoi Erryt,

Het is niet persoonlijk bedoeld. Ik ben vooral verbaasd over de reactiesnelheid van Prorail, maar het heeft vast een hele goede reden. We houden vol.

Ik hoop dat de borden er vóór de zomer weer hangen. Dan hebben ze er een jaar lang de tijd voor gehad, zou toch wel genoeg moeten zijn.

Als ik kan meehelpen om de reactiesnelheid van Prorail te bevorderen, laat het weten.

Er is vorige week een controleronde geweest op Sloterdijk. Hierin zijn de borden en de plaatsing van de borden ook meegenomen en besproken.

Ik hoop dat ik eind volgende week meer kan zeggen over het desbetreffende bord en de mogelijke terugplaatsing hiervan.
Op dit moment kan ik hier nog geen uitspraak over doen.

Reageer