beantwoord

Wat is er aan de hand op Amsterdam RAI?

• 21 november 2014
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Er stond gisteren avond een enorme rij mensen voor de kaartautomaat van RAI. Is dat vaste prik of was er iets helemaal mis??? Zie foto, beetje donker, het was kwart voor zes...
icon

Beste antwoord door Inge NS 21 november 2014, 18:20

Welkom op het forum aloeffen!

Het is aannemelijk dat deze rij het gevolg is geweest van een congres of event. De specifieke reden kan ik helaas niet voor je achterhalen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Is er misschien een congres geweest?
Misschien helpt het om voor de volgende keer naar Amsterdam Zuid te gaan. Je betaald toch hetzelfde tarief omdat de stations RAI en Zuid te dicht bij elkaar liggen.
Welkom op het forum aloeffen!

Het is aannemelijk dat deze rij het gevolg is geweest van een congres of event. De specifieke reden kan ik helaas niet voor je achterhalen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Oh. dan leer je het wel af om nog naar congressen te gaan met de trein. Het duurde denkelijk wel een minuut of 40 om bij je kaartje te komen....
Niet dat de auto veel soelaas biedt 🙂
Dus al die mensen reizen blijkbaar zonder OV chipkaart (of ze stonden allemaal samenreiskorting op te laden natuurlijk)

Reageer