beantwoord

Wat te doen bij deze Paalfaal op Rotterdam Blaak?

• 20 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 372 Bekeken

Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
icon

Beste antwoord door Femke NS 21 oktober 2014, 14:14

Bij het plaatsen van de incheckpalen houden we rekening met de looproute van reizigers en ook de hoeveelheid reizigers op een station. Ik zie dat het op de foto erg druk is rondom de paal. Ervaar je dit regelmatig op het station?
Bekijk origineel

8 reacties

Zo te zien werkt die omcheckgallerij uitstekend voor het beperken van de drukte in de trein. 😃
Ik zie geen faal, normale gang van zaken.
Bekend beeld, met z'n allen vanuit twee richtingen om 1 paal. Heel vervelend en remt de doorstroom.
Bij het plaatsen van de incheckpalen houden we rekening met de looproute van reizigers en ook de hoeveelheid reizigers op een station. Ik zie dat het op de foto erg druk is rondom de paal. Ervaar je dit regelmatig op het station?
Waarom staat er op Amstel dan een paal achter een snoepautomaat met minimale doorgang. Reizigers van de metro komen van de ene kant, reizigers vanuit de trein van de andere. Allebei de stromen moeten door de nauwe doorgang langs twee paaltjes, in omgekeerde volgorde, dat botst toch?

Ik hoef niet bij de NS uit te checken, maar alleen bij de metro inchecken en dat geeft altijd problemen omdat mensen "vinden" dat iemand die uitcheckt bij de NS voorrang heeft om bij de metro weer in te checken (omdat de palen naast elkaar staan). Als ik netjes wacht tot iemand bij de metro heeft ingecheckt, dan wil de volgende reiziger die net bij de NS uitcheckt altijd voor gaan. Vervelend.
Op de foto ? Het is een filmpje hoor.

En ja het is daar regelmatig erg druk. Dan kan NS toch ook zien aan de hand van het aantal in/uitchecks binnen een bepaald periode op een station ?

Je vraagt naar de bekende weg, want dat is tenminste in dit topic, dit topic en dit topic ook al aan de kaak gesteld. Zolang er niets met die feedback gedaan wordt, komt er ook geen verbetering in die situatie.
@niek komt omdat mensen op kantoor besloten hebben waar de paaltjes moesten komen en je raadt het al deze mensen reizen enkel per auto.

@Pe_pe juist, daar gaat het fundamenteel al fout. NS heeft weinig op met hun klanten, waarom zou je ook als monopolist en staatsbedrijf?

Reageer