beantwoord

Wat zijn de openingstijden van de wachtruimte in Heerenveen

• 10 januari 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 1

Op station Heerenveen is sinds kort een verwarmde wachtruimte. Nu moet ik een half uur wachten op het station omdat mijn gezelschap voor de avond de trein gemist heeft. Geen probleem, ik kan ten minste warm wachten, dacht ik. Maar de wachtruimte is op slot.

Er staan geen openingstijden aangeven. Ik ging er dus vanuit dat deze ten aller tijde, of ten minste tot de laatste trein, beschikbaar was. Een paar weken geleden was deze op zondagavond rond 21:00 gewoon open, waardoor ik hier nu ook vanuit ging. Wat zijn de openingstijden van de wachtruimte?

Nogal vervelend met dit koude weer dat het ineens op slot is. 

icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2020, 21:29

Hallo Treinreiziger97101017 en welkom bij de NS Community. 

Ik zie op onze website geen openingstijden van de wachtruimte, ik zie wel openingstijden bij het toilet staan. In de meeste gevallen worden beide ruimtes beheert door een uitbater van een voorziening, zoals een kiosk, op het station. De toiletten zijn tot 20:00 te gebruiken wat zou kunnen betekenen dat de wachtruimte daarna ook op slot gaat. Ik weet dit echter niet 100% zeker, ik ga het uitzoeken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Treinreiziger97101017 en welkom bij de NS Community. 

Ik zie op onze website geen openingstijden van de wachtruimte, ik zie wel openingstijden bij het toilet staan. In de meeste gevallen worden beide ruimtes beheert door een uitbater van een voorziening, zoals een kiosk, op het station. De toiletten zijn tot 20:00 te gebruiken wat zou kunnen betekenen dat de wachtruimte daarna ook op slot gaat. Ik weet dit echter niet 100% zeker, ik ga het uitzoeken. 

Reputatie 4

De wc is nu 24 uren open tenzij de zoveelste storing.

En die wachtruimte is gewoon spelletje ene keer wel open andere niet keer

Reputatie 4

Pas die site even aub wel handig he.

Want staat ook in m`n vorig post.

is nieuwe wc met alleen pin te betalen 24 uren open.

Reageer