beantwoord

WC's op station Ede-Wageningen

• 29 mei 2018
  • 7 reacties
  • 481 Bekeken

Heel graag zou ik willen vragen/weten wanneer de WC's op het perron op station Ede-Wageningen gemaakt zullen worden. Deze zijn al maanden defect en er is (voor zover ik weet) geen duidelijkheid wanneer hier iets aan gedaan zal worden. Ik ben zelf zwanger en al meerdere keren in de problemen gekomen.. er is wel een alternatief in de vorm van een Dixie aan de andere kant van het station, wat op zich heel fijn is, echter moet je eerst daarheen lopen en in de rij bij de balie om een sleutel hier voor te halen... en die ook weer inleveren natuurlijk. Ik heb nu al een paar keer mijn trein gemist. Kan iemand hier duidelijkheid in geven?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 11 juni 2018, 13:35

Uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat men verwacht dat in september 2018 de nieuwe sanitaire faciliteiten op orde zullen zijn en de Dixie verdwijnt. Voor de verbouwing zal de situatie dus verbeteren!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo Marjan en welkom bij de NS Community.

Ik ben bekend met de situatie op Ede Wageningen, dat wil zeggen: ik weet hoe het hier is geregeld en weet ook van de feedback vanuit de reizigers. Het is niet optimaal, laten we dat voorop stellen, maar bij verbouwingen zal nooit een heel mooi alternatief geboden worden, anders had er amper verbouwd hoeven worden. Dat laat niet weg dat het op z'n minst goed is om te weten tot wanneer deze situatie aanhoudt.

Dat weet ik (nog) niet, maar daar ga ik achter proberen te komen. Ik laat z.s.m. van mij horen wanneer ik nieuwe informatie heb. Alvast voor jouw topic en jouw geduld.
Reputatie 7
Update: De melding is doorgekomen, maar ik heb geen inhoudelijke feedback gekregen over de situatie zoals deze nu is. Ik zal verder voor je doorvragen.
Dank alvast!
Reputatie 7
Uiteindelijk heb ik een update ontvangen, maar een definitief antwoord laat nog op zich wachten.
Het station wordt natuurlijk verbouwd, zoals je hier kunt zien. (heel tof met een impressievideo) Het is nu bezien of het vervangen van het toilet zal wachten op deze grootse verbouwing of dat er een tussenoplossing (naast deze Dixie) gevonden wordt. Deze vraag kan alleen beantwoord worden door deze verantwoordelijke afdeling, die mij nog niet van een antwoord heeft voorzien. Zodra ik meer weet, laat ik van mij horen.
Reputatie 7
Uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat men verwacht dat in september 2018 de nieuwe sanitaire faciliteiten op orde zullen zijn en de Dixie verdwijnt. Voor de verbouwing zal de situatie dus verbeteren!
Is de datum van september 2018 nog steeds actueel? Ik zie nog geen veranderingen op het station en de situatie is verre van ideaal.
Ik heb de stationsmanager even gebeld. De verwachting is nog steeds dat de werkzaamheden eind september afgerond zijn en de faciliteiten weer gebruikt kunnen worden.

Reageer