beantwoord

WEER een massale storing rond Utrecht Centraal, WEER geen bericht van de APP

• 2 maart 2015
  • 9 reacties
  • 358 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Kan er doorgezet worden dat de app geen melding geeft van niet-rijdende treinen, op het moment dat het het meest nodig is?

Ik heb verschillende trajecten ingesteld staan en dit is de 4e keer dit jaar dat ik voor niks in de kou sta te wachten en te laat op mijn werk aankom.

Bijgevoegd de instelling op mijn telefoon, kan een medewerker uitleggen wat het nut is van de "meldingen/belletjes" die naast de opgeslagen reizen staan?

Volgens de website:

Hier de lijst van meldingen, oei oei, 38 dagen geleden kwam een trein 1 minuut later binnen. De lijst is duidelijk incompleet, hier hoort een heel lange lijst te staan (helemaal als alle >1-minuut vertragingen gerapporteerd zouden zijn).

icon

Beste antwoord door Thijs2 2 maart 2015, 14:29

Die meldingen zou je wel moeten krijgen gezien de blauwe belletjes. Ik neem aan dat je wel de laatste versie van de app gebruikt? Ik heb het vanmorgen even gecheckt, maar hier kreeg ik wel deze melding. Ik zal deze bug doorsturen aan de ontwikkelaars van de app, want dit moet opgelost worden.
Bekijk origineel

9 reacties

Klopt dit? De breuk is net verholpen, de dienstregeling wordt langzaam opgestart, maar alles rijdt direct volgens dienstregeling? Of heeft reizen nog geen zin?

Die meldingen zou je wel moeten krijgen gezien de blauwe belletjes. Ik neem aan dat je wel de laatste versie van de app gebruikt? Ik heb het vanmorgen even gecheckt, maar hier kreeg ik wel deze melding. Ik zal deze bug doorsturen aan de ontwikkelaars van de app, want dit moet opgelost worden.
Badge
Het is alweer even geleden dat de breuk is hersteld. Het lijkt erop dat er vooral nog veel treinen uitvallen, maar dat de treinen die wél rijden, aardig op tijd rijden.
Ja ik heb de laatste versie. Ik heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd, omdat bij de laatste verstoring ik ook geen berichten kreeg. Heeft dus niks geholpen.

Bedankt voor het doorsturen van de bug, ik hoop dat het opgelost kan worden.

Bedankt Hendrik voor het antwoord, op het station zal ik erachter komen of het nog een drama is of niet.
Ik heb terugkoppeling gekregen van de ontwikkelaars. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen van deze bug. Er wordt nu gekeken hoe dit probleem in de volgende update verholpen kan worden.
En wanneer denken de ontwikkelaars een update uit te rollen, want er is weer een grote storing op Utrecht Centraal en weer heb ik geen bericht hiervan gekregen. Dat zijn 6 verstoringen in 3 maanden tijd, waarvan 1 storing van 30 minuten en 5 van een ~1 uur of meer.
Volgens de informatie schermen in de trein komt deze om 20:43 in Amsterdam Amstel aan, terwijl volgens de station omroep berichten de trein omgeleid wordt een niet langs Amstel komt en 20 minuten vertraging zal hebben+ de vertraging om naar mijn eindbestemming te komen. Jullie maken het wel weer spannend, wat zal de trein heen gaan, hoe laat komt hij aan en wie zal er gelijk hebben. De trein, zoals Loes eens aangaf? De informatie voorziening is weer slecht. Zal ik mijn vriend vragen het eten al op te warmen, of is het dan al koud als ik toch 40 min later pas aankom?

Intercity 20:25 Utrecht> Amsterdam
Ja hoor om 20:41 wordt de conducteur wakker: de trein stopt toch op Amstel. Op station Amstel wordt omgeroepen: er is geen trein verkeer mogelijk tussen Amsterdam en Breukelen, waar ben ik dan net langs gereden?? Weer een zwaar onvoldoende voor de communicatie. Loes krijgt wel een pluim voor correcte info.
En wanneer denken de ontwikkelaars een update uit te rollen, want er is weer een grote storing op Utrecht Centraal en weer heb ik geen bericht hiervan gekregen. Dat zijn 6 verstoringen in 3 maanden tijd, waarvan 1 storing van 30 minuten en 5 van een ~1 uur of meer.
En maar weer de vraag (we zijn een maand verder), die nog niet beantwoord was: wanneer denken de ontwikkelaars met een volgende update te komen? Vandaag weer een grote storing (defecte spoorbrug) en weer geen melding dat mijn opgeslagen trein(en) >30 minuten vertraagd zijn.

De app werkt niet, kunnen de ontwikkelaars daarop aangesproken worden?

Reageer