Weer niet gehasld

• 12 juli 2018
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Ja hoor. Trein iets vertraagd uit Amsterdam en natuurlijk op spoor 5A in Amersfoort. Ik kon lopen wat ik wilde maar mistte de sprinter naar 't Harde. Als hij nou op 5B had gestaan, had ik hem makkelijk gehaald. Wanneer worden jullie nu eens klantvriendelijk. Ook de mensen voor Ede Wageningen mistten hun trein. Had ook niet gehoeven als de trein op 5B was gestopt. Wordt wakker NS. Hou hier mee op. Het wordt nu echt vervelend. Op dit tijdstip na 23.00 is het al laat genoeg. Waarom nog later

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
NS: "Reiziger op 1, 2 en 3 5A ..."
Badge +3
Je zegt het zelf al...

Trein iets vertraagd uit Amsterdam

Maar ja, dat van 5a/b overstap in Amersfoort is inmiddels zo vaak gezegd (dat kan gewoon, no problem zet hem maar neer waar het past!) dat ik er verder ook maar niets meer over ga zeggen.

Verder ben ik niet gehinderd door enige kennis van zaken, en al helemaal geen treindienstleider. Succes dus!
Goedemorgen Niekje69. Ik vind het erg vervelend dat je gisteravond je overstap hebt gemist door vertraging en het stoppen op Amersfoort spoor 5A. Zoals Robert B al aangeeft is het aankomen op 5A vs B een vrij vaak terugkerend issue op de Community. In dit topic heeft Frank Visser het een en ander toegelicht over waarom spoor 5A soms de voorkeur heeft over 5B.
Die van Frank Visser heb ik gelezen. Dus altijd 5A. Eigenlijk heel vreemd dat Prorail een trein over het hoofd kan zien. Gisteren was ook de laatste keer dat ik deze trein nam. Ik kies nu voor de een kwartier langere optie via Duivendrecht, waarbij ik niet hoef te rennen en die toch minder vaak vertraging heeft. Had ik natuurlijk niet moeten zeggen, maar zo ervaar ik het.
En over nu al zo vaak gezegd betekent dat er iets aan gedaan moet worden. Anders klagen wij niet steen en been. Je kan het wel wegzetten. Heeft geen zin. Zonder oplossing los je niks op. Maarja dat is tussen de NS en Prorail. Wanneer worden jullie eens vrienden. Ga eens om de tafel zitten ofzo

Reageer