beantwoord

Weer slecht geregeld bij De Vink

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 3
Gisteren familiebezoek uit Bergen op Zoom. Ze wisten dat ze vanuit Laan van NOI met een NS-bus verder moesten reizen naar De Vink. Eenmaal in de trein naar Roosendaal bleken ze vanwege een wisselstoring bij Den Haag te moeten omreizen via Den Bosch en Utrecht. Heb ze toen maar met de auto opgehaald bij Ldn Lammenschans. Bij aankomst bij De Vink (daar woon ik tegenover) stond er een NS-bus. Later op de dag ook regelmatig bussen zien staan. 's Avonds hebben mijn broer en schoonzus een kwartier staan wachten op de bus die om 20.20 uur zou komen. Niet dus, althans niet bij het station maar 300 meter verderop. Achteraf bleek een mededeling daaromtrent op een A4tje op de muur van het stationstunneltje geplakt te zijn... Gezien het feit dat we in de loop van de dag wel regelmatig NS-bussen hebben zien staan aan de Voorschotense kant bij De Vink blijkt het simpelweg toch mogelijk dat de bussen daar komen. Waarom dan toch de keuze voor een bushalte 300 meter verderop? En waarom wordt dat niet duidelijker aangegeven? Het is toch niet meer dan logisch dat de bussen die de NS als vervanging voor treinen inzet (zo dicht mogelijk) bij de stations stoppen en niet ergens anders?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 februari 2017, 15:54

Spijtig blijft het zeker, wat de daadwerkelijke reden is durf ik niet te zeggen maar zoals ik het in andere topic al vermelde heb ik het vermoeden dat de chauffeurs van de bussen dachten op het station te moeten stoppen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Zie ook deze post
Spijtig blijft het zeker, wat de daadwerkelijke reden is durf ik niet te zeggen maar zoals ik het in andere topic al vermelde heb ik het vermoeden dat de chauffeurs van de bussen dachten op het station te moeten stoppen.

Reageer