beantwoord

Weer storing poortje 2.1 Almere parkwijk

• 6 januari 2019
  • 10 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 4
Poortje 2.1 Geeft weer problemen(zie eerdere topics). Hij leest geen e-tickets terwijl die functie er wel op zit. Ook in en uitchecken met gewone ov chip lukt pas na enkele pogingen. Dit gebeurde afgelopen woensdag en afgelopen zaterdag
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 14:53

Ik ga de verantwoordelijke afdeling op de hoogte brengen. Bedankt voor je signaal, Sim70! Hopelijk is het snel weer opgelost 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Ik ga de verantwoordelijke afdeling op de hoogte brengen. Bedankt voor je signaal, Sim70! Hopelijk is het snel weer opgelost 🙂
Reputatie 4

Hallo moderators, afgelopen zaterdag en vandaag weer problemen met poortje 2.1. Op station Almere parkwijk. Hij leest de papieren qr codes niet…...gewone ov gaat goed maar papieren etickets weigert ie en dan moet je best een stuk omlopen...kan het weer doorgegeven worden? 

Badge +3

Gevalletje dit?

Of is het scanner venstertje (kuch, barcode is iets met EAN en streepjes toch) :rolling_eyes: nat of bekrast?

Of je eigen (telefoon)scherm nat of beschadigd?

Reputatie 4

Nee het is een ouder model poortje….ik veeg altijd het glas schoon van regendruppels. Ik had in beide gevallen een papieren e ticket en die leest ie niet. Als je het papier echt erop drukt, iets verder er vanaf Houdt etc...niks werkt...

Gemeld! Bedankt voor het doorgeven.

Een weigering van een poortje een e-biljet op mijn telefoon te lezen is mij ook weleens overkomen. Soms is er een behulpzame NS-medewerker die de poort voor je opent.

Mocht dit inderdaad het geval zijn, kun je ook op de knop van de informatiezuil drukken, zodat een medewerker je inderdaad alsnog kan doorlaten.

Reputatie 4

Ja ik heb ook de zuil gebruikt maar het is hier een regelmatig terugkerend probleem...vandaar dat ik het maar even meld :) fijn dat het doorgegeven is!

Begrijp ik en ook heel fijn dat je dit doet! Ik heb inmiddels een reactie op mijn melding; Monteur gaat deze week nog poolshoogte nemen en het poortje testen.

Reputatie 4

Helemaal top! Gewoon ov chip pakt ie prima hoor (waar is meestal mee reis), zit echt op papier!

Reageer