weer vertraging, word er erg moe van...

• 26 juni 2019
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Vnadat voor de 3e Dag op rij vertraging... Vandaag gestrand in Den Bosch... Ik reus van Rotterdam Alexander naar Heeze. men laat hier zojuist wel een trein in de goede richting vertrekken, maar zonder de reizigers te informeren en vanaf een ander perron. Daardoor missen enkele tientallen tot honderd+ mensen die trein. WAT IS DIT?

3 reacties

En al drie dagen op rij mag ik genieten van de weergaloze reizigersinfo op de perrons...
Reputatie 6
Badge
Overal waar gewerkt of geleefd wordt gaat wel eens wat fout, zie ook de tekst van je eigen bericht @Dennis1976
Maar vervelend is het altijd, ben je ondertussen al op je bestemming aangekomen ?
Denk ook aan de GTBV regeling.
Welkom bij de Community, Dennis1976.

Uiteraard vervelend dat je zo geregeld vertraging hebt 😓. Ik zie dat er vandaag (17.31 uur, vertrek vanuit Rotterdam Alexander) sprake was van vertraging van enkele minuten waardoor de overstap op Breda niet haalbaar meer zou zijn. Als je uiteindelijk minimaal 30 minuten vertraging hebt opgelopen kan je hiervoor een claim indienen. Wat precies de oorzaak is dat het op jouw traject de laatste tijd zo vaak raak is zou ik je niet durven zeggen

Reageer