beantwoord

Welke NS Stations hebben La Place verkooppunt?

• 22 mei 2019
  • 6 reacties
  • 409 Bekeken

Hallo,

Ik probeer achter te komen op welke NS stations een La Place vestiging zit. Ik kon deze niet vinden op de site van La Place en NS. Zit er toevallig een La Place vestiging op station Amsterdan Sloterdijk, Amersfoort en Apeldoorn. Dit is ivm de actie treinkaartje en La Place bon. Alvast bedankt.

Mvg,

Cindy
icon

Beste antwoord door Momo 22 mei 2019, 13:42

Volgens mij zijn er maar weinig La Place vestigingen op stations.
Wanneer ik op de NS site in het zoekveld zoek op La Place vind ik alleen Rotterdam, Den Haag, Leiden en Utrecht Centraal.

Verder kan ik geen lijst van de stations vestigingen vinden.
Je kunt wel per station een lijst vinden van de winkels en eten/drinken, maar andersom blijkbaar niet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Volgens mij zijn er maar weinig La Place vestigingen op stations.
Wanneer ik op de NS site in het zoekveld zoek op La Place vind ik alleen Rotterdam, Den Haag, Leiden en Utrecht Centraal.

Verder kan ik geen lijst van de stations vestigingen vinden.
Je kunt wel per station een lijst vinden van de winkels en eten/drinken, maar andersom blijkbaar niet.
Hallo,

Ik probeer achter te komen op welke NS stations een La Place vestiging zit. Ik kon deze niet vinden op de site van La Place en NS. Zit er toevallig een La Place vestiging op station Amsterdan Sloterdijk, Amersfoort en Apeldoorn. Dit is ivm de actie treinkaartje en La Place bon. Alvast bedankt.

Mvg,

Cindy

Helaas op geen van deze stations zit een La Place.
Bedankt
Reputatie 4
LaPlace is na het failliet van de V&D overgenomen door de JUMBO supermarkten. De formule concurreert nogal met enkele van de NS-formules.
Inmiddels is in navolging van de AHtoGo de Jumbo ook gestart met dgl. ''gemaks''dure supermarktjes, o.a in Eindhoven (centrum kant), iets als JumboCity. Vermoedelijk wordt dit verder uitgebreid na testfase-e kan mogelijk ook de stations ''plaatsjes'' vervangen. Biedt wel de goedkoopste koffie: 1,25, zelfbediening, enkel met contactloos betalen.
Badge +3
Via https://www.laplace.com/nl/vestigingen kun je de vestigingen vinden.

In Amersfoort zit een La Place in de winkel van Hudson's Bay.
https://www.laplace.com/nl/vestigingen/hudsons-bay-amersfoort

In de buurt van Amsterdam Sloterdijk of Apeldoorn zijn er geen vestigingen.
Badge +3
Schiphol heeft ook 3 vestigingen, maar daar zijn vouchers niet geldig.

Overigens kan je gewoon met je voucher bij een vestiging buiten de stations terecht. Het staat los van je treinticket dus gewoon te gebruiken tot ik meen 31 mei.

Liefst uitprinten (dat staat erbij als verplicht), maar La Place heeft (via Twitter) bevestigd dat het ook gewoon op je telefoon mag.

Elke code is maar één keer te gebruiken, dus als je er iemand anders blij mee wilt maken kan dat ook nog.

Reageer