beantwoord

Welke stations zijn toegankelijk voor een eticket?

• 24 december 2014
  • 3 reacties
  • 685 Bekeken

Ik heb een eticket besteld. Ik moet alleen nog een bestemming uitkiezen. Zo'n eticket is alleen te openen bij een poortje met een 'scan ticket' functie. Niet op alle stations beschikken ze over die specifieke poortjes. Bij station Rotterdam Alexander wel. Daar ga ik opstappen. Ik kan nergens een lijst vinden met NS stations waar ze poortjes hebben met de functie 'scan ticket'. Weet iemand of die functie er is op de stations:

- Enschede, of
- Groningen, of
- Leeuwarden, of
- Emmen, of
- Doetinchem

Daar wil ik namelijk uitkiezen. Ik moet natuurlijk wel het poortje kunnen openen.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 24 december 2014, 15:04

Alle stations zijn te betreden of verlaten met een e-ticket, ofwel omdat er geen poortjes zijn of de aanwezige poortjes nog open staan, danwel omdat er een of meerdere poortjes zijn met een barcodescanner.
Bekijk origineel

3 reacties

Alle stations zijn te betreden of verlaten met een e-ticket, ofwel omdat er geen poortjes zijn of de aanwezige poortjes nog open staan, danwel omdat er een of meerdere poortjes zijn met een barcodescanner.
Alle stations zijn te betreden of verlaten met een e-ticket, ofwel omdat de poortjes nog open staan, danwel omdat er een of meerdere poortjes zijn met een barcodescanner.
Oké. Super bedankt voor het snel beantwoorden van mijn vraag. Het is me nu duidelijk.
Hallo Ruben, Het antwoord van Pe_pe is juist. Met je E-ticket kan je gewoon naar elk station reizen. Als de poortjes gesloten zijn is er altijd een poortje aanwezig waar je je E-ticket kan scannen. Groet, Marjan

Reageer