beantwoord

Werkzaamheden

• 10 februari 2018
  • 19 reacties
  • 296 Bekeken

Ik ben zwaar teleurgesteld en boos. Het is ijskoud en dan eerst met mijn auto naar Weesp gereden vanwege geen treinen bij Almere Poort. In Weesp rijdt de trein niet volgens dienstregeling verder. Een half uur in ijskoude wind gestaan aangezien wachthokje 2 ramen kapot zijn. Ik ben echt zo klaar met deze werkzaamheden in de weekenden. Ik werk net als veel mensen in het weekend en in de wintermaanden met deze temperaturen zou dit echt niet moeten kunnen! Schandalig!
icon

Beste antwoord door klant_Jac 10 februari 2018, 08:54

Goedemorge, Zoubiba, welkom op dit forum.
Balen wat je vanmorgen is overkomen. Maar hoe laat was je op het station Almere Poort? want volgens de reisplanner en de uitvoerende dienstregeling reden er wel treinen in de richting Amsterdam, maar via/tot Naarden Bussum, waar u kon overstappen op de sneltrein naar Amsterdam. De reis duurt een kwartier langer, maar u zit warm.

Op welk perron was u in Weesp? want dan kunnen we dat wachthokje met kapotte ramen melden.

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge
Goedemorge, Zoubiba, welkom op dit forum.
Balen wat je vanmorgen is overkomen. Maar hoe laat was je op het station Almere Poort? want volgens de reisplanner en de uitvoerende dienstregeling reden er wel treinen in de richting Amsterdam, maar via/tot Naarden Bussum, waar u kon overstappen op de sneltrein naar Amsterdam. De reis duurt een kwartier langer, maar u zit warm.

Op welk perron was u in Weesp? want dan kunnen we dat wachthokje met kapotte ramen melden.

Goedemorgen op station Weesp zijn 2 ramen kapot. Om het omreizen met de trein te verkorten ben ik met de auto vanuit Almere naar Weesp gereden. Qua tijd uiteindelijk geen winst want blijkbaar zijn het aantal treinen naar Schiphol gehalveerd. Dus een half uur in de ijskoude wind!
Reputatie 7
Badge