beantwoord

Werkzaamheden

• 10 februari 2018
  • 19 reacties
  • 296 Bekeken

Ik ben zwaar teleurgesteld en boos. Het is ijskoud en dan eerst met mijn auto naar Weesp gereden vanwege geen treinen bij Almere Poort. In Weesp rijdt de trein niet volgens dienstregeling verder. Een half uur in ijskoude wind gestaan aangezien wachthokje 2 ramen kapot zijn. Ik ben echt zo klaar met deze werkzaamheden in de weekenden. Ik werk net als veel mensen in het weekend en in de wintermaanden met deze temperaturen zou dit echt niet moeten kunnen! Schandalig!
icon

Beste antwoord door klant_Jac 10 februari 2018, 08:54

Goedemorge, Zoubiba, welkom op dit forum.
Balen wat je vanmorgen is overkomen. Maar hoe laat was je op het station Almere Poort? want volgens de reisplanner en de uitvoerende dienstregeling reden er wel treinen in de richting Amsterdam, maar via/tot Naarden Bussum, waar u kon overstappen op de sneltrein naar Amsterdam. De reis duurt een kwartier langer, maar u zit warm.

Op welk perron was u in Weesp? want dan kunnen we dat wachthokje met kapotte ramen melden.

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge
Goedemorge, Zoubiba, welkom op dit forum.
Balen wat je vanmorgen is overkomen. Maar hoe laat was je op het station Almere Poort? want volgens de reisplanner en de uitvoerende dienstregeling reden er wel treinen in de richting Amsterdam, maar via/tot Naarden Bussum, waar u kon overstappen op de sneltrein naar Amsterdam. De reis duurt een kwartier langer, maar u zit warm.

Op welk perron was u in Weesp? want dan kunnen we dat wachthokje met kapotte ramen melden.

Goedemorgen op station Weesp zijn 2 ramen kapot. Om het omreizen met de trein te verkorten ben ik met de auto vanuit Almere naar Weesp gereden. Qua tijd uiteindelijk geen winst want blijkbaar zijn het aantal treinen naar Schiphol gehalveerd. Dus een half uur in de ijskoude wind!
Reputatie 7
Badge
Ik zie dat je op 2e perron bij spoor 5 was, dus nu kunnen we dat wachthokje met kapotte ramen melden. Dat kan dan op de lange lijst van te repareren stationsvoorzieningen :(

Volgende keer handiger om dan even in de reisplanner te kijken of en hoelaat de treinen vanaf Weesp vertrekken, voor je in de auto stapt.
Heel grappig alsof ik de app niet heb nagekeken om 07:55 uur toen was ik nog thuis
Reputatie 7
Badge
@moderator

Melding van 2 kapotte ruiten in wachthuisje 2e perron (spoor 5) op station Weesp.
Zoubiba heeft half uur kou gekleumd!
Plus 20 andere, waar is de warme thee als ie hard nodig is
Reputatie 7
Badge
Plus 20 andere, waar is de warme thee als ie hard nodig is
advies: stuur aan forum moderator Klaas-Jan een priveberichtje. Hij komt uit Hilversum, kent de regio, en gaat over de wachtvoorzieningen en wachtverzachters op stations. Klaas-Jan is enthousiast over warme AH2go's op elk station, zodat je daar met je bekertje thee kunt wachten.
Welkom op het Serviceforum, Zoubida.

Een halfuur moeten wachten met deze temperaturen is natuurlijk alles behalve prettig, brr 😞

Onze geliefde Klaas-Jan is lekker van zijn weekend aan het genieten dus wat het wachthokje betreft ga ik die melding doorzetten 🙂 En ik denk dat we allemaal wel enthousiast zijn over warme AH2Go's of op z'n minst een warm plekje op het station om te kunnen wachten. Ik ben zelf ook geen groot fan van deze kou (laat de zomer maar komen! :D)
Ik ben met auto naar Weesp gegaan.
Welkom op het Serviceforum, Zoubida.

Een halfuur moeten wachten met deze temperaturen is natuurlijk alles behalve prettig, brr 😞

Onze geliefde Klaas-Jan is lekker van zijn weekend aan het genieten dus wat het wachthokje betreft ga ik die melding doorzetten 🙂 En ik denk dat we allemaal wel enthousiast zijn over warme AH2Go's of op z'n minst een warm plekje op het station om te kunnen wachten. Ik ben zelf ook geen groot fan van deze kou (laat de zomer maar komen! :D)

Alleen mag je niet wachten in AH2Go's wat jullie wel schijnen te denken.
Met betrekking tot de ruiten van het wachthokje heb ik naar aanleiding van de melding de volgende terugkoppeling gekregen:

Zojuist de terugkoppeling gehad van de aannemer. Hij is op locatie geweest en er zijn geen gebroken ruiten aangetroffen.
Hoezo niet twee ruiten liggen er geheel uit wachthokje spoor richting Adam of Schiphol
Klopt het dat het dan gaat om spoor 6?
Ja 5/6 wachthokje twee lange smalle ramen helemaal eruit als slank bent kun je er zo in
Ik ga er nog een keer achteraan! Zou je, mocht je binnenkort in de buurt zijn, eventueel foto's willen maken en sturen?
Ok als ik niet in de intercity zit
Ik zag dat je een nieuw topic had geopend met foto's 🙂 Top! Ik ga ze doorsturen naar de betreffende afdeling!
Prima Bedankt!
Ik heb bericht ontvangen dat de foto's zijn doorgestuurd naar het bedrijf dat de ruiten kan herstellen. Hopelijk is de situatie voor hen duidelijk en kunnen de ruiten snel worden vervangen!

Reageer